Sevgilim için kalpli pizzalar yapıyorummm, romantik duruyor ama sonradan da bi saçma geldi. Sizce?


Sevgilim benim için bunları hazırlamış doymak hiç önemli değil ki güzel bile olmasa o kasar iştahlı yerim ki sörf mutlu olsun diye ☺️☺️
Cevap
33Cevap
Gayet güzel oluyor boş ver.. Karın doyurur ama o ondaki kalbi değil, sendeki kalbi görür.
Doyurabilir
Doyurur ama pişince şekli aynı kalır mı bilmiyorum 🥺
Şunu yapan kadın olduda ben mi evlenmedim :) varsın karnım aç kalsın
Gönlüm doyar gönlüm :)
Maşallah bacım maşallah 🧿
Aklıma yeni gelin terörü geldi
:ddd çok tatlısın ve sevimli olmuş pizzaların. eğer sadece bu kadar yaptıysan sevdiceğin birazcık aç kalabilir, ama gönlü doyacaktır bu da mide açlığını kapatır. için rahat olsun ellerine sağlık
Bencee çok güzelll olmuş ama mısır sucuk sosis biber mantar zeytin artık hangisi varsa evde koyabilirsin biraz daha ☺️💜
Pizza değil bu kaşarlı ekmek.. ayrıca doyurur tabiki🙂
Vuuu süper olur hem gözüne hem gönlüne hem midesine hitap etmiş olursun. Eline emeğine sağlık 🤗
Hayatı bu kadar seviyorsan uğraş tabi
Herkesin içi geçmiş, mental sagligi yerlerde.
Emek var emek doyurmaz mi? Bunu yapan sevgiliyi alacaksın bir ömür seveceksin.
Sevgilime kalpli pizzalar pişirmem ne ergen işler bunlar neden düz değil de kalpli
çünkü yaratıcılık her zaman iyidir
@xİstilacıTürİnsan yaratıcılık kavramın kalpli pizza mı okey pişir vaov bir fikir😂
düz pişirince noluyor üstün mü oluyon dkdkfkfk
@xİstilacıTürİnsan hayır aşkını kalpli pizzalara dökmeyen ergen bir kadın olmamış oluyorum 😂
evet yaşlı olmuş oluyorsun
daha ergen ne onu bilmeyen amip
Gideceği yer mide sanılsada o da mutsuz sonla bitiyor.
hem karın hem kalp doyurur tuzunu ve baharatını ıyı ayarlarsan tadından yenmez :)
Margherita canım çektiii keşke senin erkek versiyonundan olsa bende de
Bence çok tatli ya ne kadar tatli olmuş bu pizzalar ne kadar sevincek
Neden saçma geldi doyurmaz diye mi bence çok güzeller doyurur da kaç tane var gerçi büyüklüğüne de bağlı
Gönlünü doyuruyor işte öyle düşünmek lazım
Benim sevgilime az gelir bunlar 😀 bir tepsi daha lütfen
Niye doyurmasın, güzel görünüyor ama malzeme biraz az
Doyurur ama fazla olmalı
Yo niye saçma olsun emek var ben bidaha aşık olurdum :)) ellerine sağlık :)
Ay çok güzel görünüyor hiç saçma değil bence beğenmezse bizle paylaş 🫠🫠
Neden böyle bi şey yaptın yeni gelinlerin tatlı telaşı gibi
yaa ne mantıksız şeyler ya
kimseyi fazla nazlamayin ilk sizi terkediyorlar
daha büyük kalp yapabilirdin
Şu görseldeki kadarı beni anca doyurur
Fotoğraftakiler güzel görünüyor
Ay çok tatlı bence doyurur
Hem kalbi hem karını doyurur gibi gözüküyor
Hem göz doyurur hem kalbi hem de karnı
Hem karnı hem kalbi doyurur be helal olsun beee
Çok hoş: bir taşla iki kuş😬
Adeti fazla olursa neden olmasın
Aşk karın doyurmaz ama ekmek doyurur ahah
Göz doyurduğu kesin
Neden doyurmasın, doyurur.
Yiaa cok tatlilar niye benim aklima gelmedi bu 😋
Aşk karın doyurmaz aslanım sipali lazım
Anca karın doyurur ruhu doyurmaz
kişiye göre değişir ama çok tatlılar
Ay neresi saçma çok güzel gözülüyorlar
Ben olsam kalpli yapmazdım doyurmaz ki
Az malzeme eklesen daha iyi olabilir
Çok tatlı olmuşş🙂
Canım çekti sjjsjs
Hoş olmuş ama biraz daha ince olabilirmiş.
sevgilinin yaptığı her şey karın doyurur.
Sekille doymak ne mana
Bu pizza degıl salçalı hamur bu
sevgi karın doyurur mu derlerdi inanmazdım dsds
Ketçaplı ekmek gibi bunlar.
Harbi ya nerde sucuk nerde sosis nerde mısır
Gerek var mı bu kadar romantizme? :D
Aşk karın doyurmuyo
Bok gibi olmus
romantik bir sey bence doyurmasina gerek yok
Doyurur
Sevmedim
yemeden doyar jdnf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?