Hiç sushi yediniz mi, yemek istiyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hiç sushi yediniz mi, yemek istiyor musunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
SUŞİYİ MUŞİYİ BŞLMEM BİR MALIK YERİZ SUŞİ DEN DE GÜZEL
HELE HELE EVE Tatileden DÖNÜŞTE GELİRKEN BİR BALIK Aldık Okada Okadar Güzel ki Pişmesine Tuzlanmasına
Veya bir şey Yapılması Gerekmeyen Bir Balıktı
Parmağınla Tut Ağzına At Yani Eline Al tost Gibi Ye🤗🤗Canım Çekti O Balıktan İtalyan Usuli Birşeydi
Evet yedim birkaç kere ama sadece içi salatalıklı ve avokadolu olanı yedim yani sade sayılabilecekleri. (Diğerleri çok karışık geldi gözüme) Ve beğendim de severim. Ama sushinin nerde yenildiği çok önemli bence lezzeti açısından. Çok fark ediyor.
Her daim
9 Çeşit asya
Maki sushi
Hosomaki
Chumaki
Futomaki
Temaki
Uramaki
Nigiri
Chirashi
Sashimi
4 çeşit avrupa
California Roll
Spider Roll
Philedelphia Roll
Vegan Roll
sushi si var. Hangisinden bahsediyorsun gadasi :D
Maşallah bayağı varmış 🙈
Vay anasını ama denemek gerek hepsinden ara ara
En kısa zamanda ye spoiler verirsin
Çok kere yedim. Denemediğim çeşitleri var. Sizin tavuk göğsü gibi görünen ama ana konusu suşi olan sorularınız belli bir kitleyi soruya çekmek için galiba.
Cevap
26Cevap
Evet yemiştim
Kendim yapmıştım sushiyle karın doyurmaz sevmiyorum
Bu tür şeyler aparatif olarak yeniyor zaten
Hayır bizim burada değil
Gerçi senin elin iyi herşeyi kendin yaparsın sen
Iyidir iyi yaparim övmek gibi olmasinda yaptigim seyler lezzetlidir
Öyledir eminim buna
Sushi bizi doyurmaz gadası, sushiden sonra ciğerciye
Doymak için değil ki tadımlık zaten bunlar
😂Üstüne ciğer yeriz
hiç unutmam bak bi sonbahar günü annem elinde gelmiş bi somun ekmek o kadar durumumuz kötü ki somun ekmeğin arasına 2 tane california roll koymuş yanına da bi tane ebi tempura #Recep ivedik
Burada cidden şimdi konu sushi mi 🙄🙄 ben yedim güzel taze temiz yapan yer ise güzel oluyor onuda Türkiye de bulması zor ben yurtdışın da denedim o yüzden
Her hafta birkaç kere yerim. Türkiye'de en iyi sushiyi Ankara 'da quick china yapar. Yani yapardı diyeyim covid ve ekonomik kriz yüzünden iflas etmedilerse.
Tadı nasıl
Tadı yazıyla anlatmamı bekleyen Kore kafası.
O ne demek
Ben evde birkere yalancı sushi denedim iğrenç bir şey oldu 😄😄 yiyemedik tabii 😂 çöpe gitti ilk ve sushi denemem oldu 😄😂
Yedim gayet lezzetli canımızı çektirmeyin be akşam akşam hoş bir yemeksepetine bakar ama kg alamam nauvv nauvv😂
Evet arada bir nadir de olsa yiyorum. Tadini aşırı sevdigimi soyleyemem, ama fena diil degisik 👍🏻
Şimdiye kadar niye hiç denemediğimi düşünüyorum şu an.
İlk fırsatta denicem ama yapan yerler çok sınırlı.
Çook istiyorum daha denemeye fırsatım olmadı ama önümüzdeki günlerde arkadaşlar ile ayarliycam. Aşırı canım çekiyor ya😋
Yemedim ve farketmez o pilav dolu atıştırmalığı yemesem de😄
Hiç iştah açıcı görünmüyor ki.
Çok severim, yiyorum.
Özellikle sushi için gittiğim restoranlar var.
Yedim abartılacak birsey değil. Susamlısı favorim
Bir çok kez yedim bir çok çeşit denedim bana hitap etmiyor.
Yedim ama pişmiş grubundan yedim. Çiğ asla yemem
Denemek isterdim ama vasabi çok acı diyorlar bilemedim
Bir kaç kere yedim, daha doğrusu denedim ama sevemedim 🤢
Yemedim hepsinin balikli olmadigini bildigim halde yine de cesaret edemiyorum.
Ben çok seviyorum evet çok kez yedim denedim bihsürü farklı çeşidinide tavsiye ederim.
Damak tadımıza pek uygun değil gibi başta ama alışınca seviyorsun. Hafif bir beslenme türü.
Sushiyi boşverde kız çok iyi değil mi onu yemek vardı
2 tane yedim midem bulandı kalanları bıraktım yemedim
Yemedim sadece vasabi sosunun tadına bakmıştım 😀
Yedim bence çok güzel ama çok pahalı ve her yerde bulunmuyor
Yemdim ama tadına bakarım merak ediyorum ama balıksız olanı balık sevmiyorum
Bir kere yedim yutamadım çıkardım geri , bir daha yemeyi düşünmüyorum 😃
yedim her çeşidini denedim ama denemesemde olurmuş
Hiç yemedim ve ilgimi çekmiyor görüntüsü bile midemi bulandırıyor. Hint ve kore yemeklerini denemek isterdim doğrusu
Hayir yemek zorunda kalmam inş
hiç bir zaman bunun nasıl bir tat olduğunu öğrenemeyeceğim
Evet yedim ve benim ağız tadıma uygundu. Ayda bir defa falan yiyebilsem oldukça güzel olurdu fakat yaşadığım ilçede sushi satan bir yer yok maalesef
Yedim. Tadını sevdim yine yerim
Denk gelse bende yemek istiyorum
Umarım denk gelir :)
şu an yaşadığım yerde de yapan yok. Ama fiyatlarına baktım genel olarak uçmuş fiyatları
Valla gadası önceden bir yere gidince fiyatlara bakıp oha derdim şimdi hiç öyle demiyorum. Alıyorum nevalemi kendim yapıp kendim yiyorum çoğu zaman
Çeşitli yerlerde denedim ama pek bana hitap etmedi.
Yedim. Bana göre değil
Evet yedım begenıyorum
Yemedim, yiyemem de galiba.
Yemedim, istemiyorum.
Yok hayır yemekde istemem mide spazmı geçiririm.
Daha önce yedim severim.
Hiç yemedim, yemek istemiyorum
Yemedim yemek istemem
Hayır yemedim
Yemekte istemem şahsen
Yemedim yemekte istemem
Yedim ve çok beğendim. Ama çok pahalı.
Canım hiç bir şey istemiyor
Yemedim pek hevesli de değilim
Yedim çok kez yedim ama sevmiyorum artık
Evet defalarca yedim, yine yemek isterim
Abi balığı niye pişirmeden yiyorsunuz ya
Yedim en sevdiğim California roll
Meme den baska bişy gözükmüyor !
Yemedim, ancak denemek isterim
emedim.
Muhtemelen yemem
Hiç yemedim çok merak ediyorum tadını ya
Avokadolu 😋😋bayilirim
Yemedim ama yersemde balıksız olanı yerim
Yemedim merak da etmiyorum
Denemek isterim
Bilmediğim yemeyi yiyemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?