+1 yılBen pismis balik yiyemiyorum bunu asla yemem kessinler beni daha iyi.. Hee bu arada afiyet olsun jeliicimm😆😆😆 goruntu guzel aslinda.. Ama soruyu okuyunca adamin biri sushiden baska bisey yemiyomus kurtlanmis filan o geldi aklima midem gene kalkti gidicek 😜😜😜😜
01 Yorumla
Soran+1 yılıykkk ahahaa ya berbat denemeyin
En İyi Cevaplar
+1 yılYedim kokusu çok kötüydü ayrıca wasabinin tadı turp lahana gibi bişey anlam veremedim zehir gibi. Yok yahu bizde o kültürler yok biz mantı adana kebap yaprak sarma insanıyız. Bize gelmiyor öyle sushi falan. Soya sosu da çok tuzluydu bu arada 😂😂😂
05 Yorumla
Soranvasabi berbat ya 😀
- +1 yıl
Şu aşağıdaki fotoğraftakiydi yediğim galiba california rolls 😂😂
Soran+1 yılo benim chopstickle yediğim o zaten 😀
- +1 yıl
Aynen ondan bahsettim işte aşağıdaki foto derken. En yenilebilir o diğerleri pöff 😂😂
Soran+1 yılhepsi öğk
+1 yılyenecek sey var yenmeyecek. fransız cok kalorılı ve yaglı olur, japon mutfağı lapa, ve çiğ, bize en yakın italyan yunan ve ingiliz yemekleri. ama benım ülkemi tek geçer... ne işin var elalemin yemeğinde kız senın :)
05 Yorumla
Soran+1 yıltürk yemeklerine şükürler ettim 😀
- +1 yıl
Tabikisi de;)) pişt kız.. gel gidelim italyaya.. bir pizza ısmarlim sana;)
Soran+1 yılhayallerde paris ha 😀
- +1 yıl
İyle işte. netçen... senin gibi bir insan varkrn.. heryere keyigle gidilir inan.. herkrçesle gezilmez çünkü..
Soran+1 yıl🙄🙄🙄
Yemedim. Yemediğim şeyi sevemem. Yok, ben almayayım jeli😏
05 Yorumla
Soranzaten yiimee 😒 çok berbat
gif çıkmadı 😀
Soran+1 yılhalt etmiş onlar ben seviyorum 😒
Soran+1 yılne dimek pika 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılsaçmalama be nesi kötü sen dandik ucuz , merdiven altı bir yerden yemişsindir. Arkadaşlar , bu arkadaşın kötülemesine bakmayın büyük ihtimalle yemesini bilemedi. iyi yapan bir yerden yiyin mükemmel
23 Yorumla
Soran+1 yılne dandiği merdiven altısı ya popüler bir yerde yedim
Cevap sahibi+1 yılyorumlarda Allahtan kaliteli , iyi mekanlarda yiyenler varda doğru yorum yapıyorlar , bari yedin bir yerde beğenmedin bur da hiç yememiş insanlara öğğk filan diyipte ön yargı oluşturma ayriyetten nimet oda ayıp.
Soran+1 yılkalitesiz mekanda yediğimi nerden biliyorsun!
+1 yılHer eti yerim hiç ayırt etmem çeşit çeşit çok canlı da denedim ama sushi... allahım böyle iğrenç bir şey yemedim ben
18 Yorumla
Soran+1 yılaynen nasıl yiyorlar hayretler olası
- +1 yıl
Bilmem özenti olarak yiyen var sadece biliyorum 😂
Soran+1 yılbende aynı böyle düşündüm sırf modernlik adı altında seviyor gibi görünüp yemiyorlarsa diye 😒 yaşasın lahmacun
- +1 yıl
Lahoo yaa can feda yahu, canım çekti köftehorrrrr senii şimdi gece gece üff 😝 bir de evdesin zaten basıcan soğanı üfffff be
- +1 yıl
Ya manyak laho nerden aklına geldi be
Soran+1 yılaşkım benim o 😂
- +1 yıl
Cidden yemeksepetinden bakıyorum şu an
Soran+1 yıl😀😀 pardıın
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hiç yemedim ama yiyebilirim. Belki , bilmiyorum.
Ama , tuzlanmış balık yedim. Uskumru bilhassa güzel bir lezzet.112 Yorumla
Soran+1 yıltuzlanmış balıkla alakası bile yok bunun çiğ pişmeden önceki balık gibi 😀
Soran+1 yılkorupark’ta 😀
Soran+1 yıldeneyebilirsin 😀
Soran+1 yılçin yemeği ama suşi 🙄
Soran+1 yılçin değil mi 🙄
Soran+1 yıljapon yemeğiymiş :)
+1 yılHiç denemedim ve cesaretim yok denemeye. Senin tavsiyen üzerine hiç denememek üzere rafa kaldırıyorum :)
02 Yorumla
Soran+1 yılyemeyin 😀
- +1 yıl
Tamam :)
+1 yılYerim arada. Severim keratayı. ama her yer yapamıyor. Zencefil turşusunu sevmiyorum ama.
116 Yorumla
Soran+1 yılher türlü kötü :/
- +1 yıl
Yanında gelen soya sosuna batırıp yiyeceksin biliyorsun değil mi?
Soran+1 yılevet biliyorum
- +1 yıl
Somon balıklısı güzel hepsini sevmem.
Soran+1 yılhele onu hiç yiyemezdim
- +1 yıl
Boşver Sushiyi ben sana Antep usulü içli köfte yapayım gel :)
Arkasından içi akışkan çukalatalı sufle. Yanında kaymaklı dondurma.
Soran+1 yılsufle ve içli köfte mi yapabiliyorsun 😱
- +1 yıl
Evet.
Soran+1 yılgerçekten bravo
- +1 yıl
Hobi olarak internetten tariflere bakıp denerdim yemek yapmasını eskiden. Oradan kalma bir bilgi. Kremalı körili tavuk sote bile yaparım.
Soran+1 yılköri soslu tavuk bende güzel yaparım :)
- +1 yıl
Benim karnım acıktı ama :D
Soran+1 yılahahaha 😂😂😂
- +1 yıl
Gidip mutfakta neler var bir bakayım :D
- +1 yıl
Sohbet için teşekkür ederim :)
Soran+1 yılrica ederim, afiyet olsun :)
+1 yılkokareç yiyen bir millet olarak sushi falan kolay şeyler :)
12 Yorumla
Sorankokoreç aşığıyım sushi denemez olaydım 😀
- +1 yıl
tadı yoktur o ayrı mesele ama iğrenç mi bence değil
+1 yılYedim önermiyorum. Yani balıkta pirinçte çiğ değişik ama denemedim deme bence
03 Yorumla
Soran+1 yıldeneyip açtım soruyu
- +1 yıl
Senin önerin ne peki tavsiye ediyirmusun
Soran+1 yılhayır katiyen
Iyy ne mide var sende 😂😂 yosun salatasını yedim demeee sakın
07 Yorumla
Soran+1 yılyemeye çalıştım 😒
Soran+1 yılahahaha cidden öyle oldu
Soran+1 yılayyh 🤢
Soran+1 yılnee
- Yeme & İçme konusunda 693 cevap paylaştı.
+1 yılEvet yedim. Çok güzel dir. En çok sevdiğim yemek tır
01 Yorumla
Soran+1 yılvay arkadaş 😀
+1 yılBir iki kere yedim öyle çok ahım şahım olduğu söylenemez.
03 Yorumla
Soran+1 yılhiç ahım mahım göremedim
- +1 yıl
Çok aramam olmasa da olur😅 İsmail abi bizi iki kokoreç sar sen ordan😂
Soran+1 yılevet 😀
ben çinde sushi yi bir sosa sürüp ağzıma götürmüş ve acısından çiğneyemeden tükürmüştüm
01 Yorumla
Soran+1 yılnedie o sos
+1 yılbir kere iş yemeğinde mecbur yedim bırak çiğ halini pişmiş halini bile yiyemiyorum artık.
01 Yorumla
Soran+1 yılyiyebilenlere hayret ediyor
- Yeme & İçme konusunda 907 cevap paylaştı.
+1 yılKebap veya balık yemeyip rakı içmezsek bişey anlamayız biz o sofradan.
01 Yorumla
Soran+1 yılhadi ya 😀
+1 yılÖğğğğ hayatta sürmem azıma. Kokoreci tercih ederim bol acılı olacak böyle sıcak sıcak
01 Yorumla
Soran+1 yılzaten sürülecek gibi değil
Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Merak ediyorum ama yiyemem çünkü balık pişmişken bile zor tahammül ediyorum
05 Yorumla
Soranresmen çiğ balık geveliyorsun ağzında 😀
Soran+1 yılkusarsın gerçekten şaka değil 😀
Soran+1 yılsen gene de dene ama belkim seversin 😬
- Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılBir defa yedim midem bulandı bir daha yemedim içim almadı zaten :D :D
01 Yorumla
Soran+1 yıliç alacak gibi değil zaten
yemedim yemekte istemiyorum ama jelibon çok güzel emiyosun emiyosun bitmiyor :D
00 Yorumla
+1 yılBayılırım ama kötüsü de hiç çekilmez!
11 Yorumla
Soran+1 yılbayılmadım hiç
Hiç yemedim merak ettim tadını 😀
03 Yorumla
Soran+1 yılberbat 😀
Soran+1 yılayy çok mantıklı bak mis gibi hem 😀
+1 yılay çiğ balık :( :( :(
04 Yorumla
Soran+1 yıl😔😔
- +1 yıl
nasıl bir tadı var :(
Soran+1 yılbildiğin çiğ balık kokusu cakcak bir tad sosları güzel ama o bile gizleyemiyor o tadı
- +1 yıl
hayatta yiyemezdim heralde :D
+1 yılİğrenç bir şey. Nefret ediyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılaz bile iğrenç demek
+1 yılyedım, çın lokantasına gittigimde severek yerim
02 Yorumla
Soran+1 yıl🤢🤢
- +1 yıl
😂😂
+1 yılYedim evet çok da beğendim
03 Yorumla
Soran+1 yılbeğendin mi 😒
- +1 yıl
Evet çok beğendim şu an cidden çok canım çektiii sayende😂
Soran+1 yılanaa 😀
Gizli Üye(30-35)+1 yılNerde yedin sen mahalle arasindaki 5 liralık yerde mi? Eger bu resim sana aitse kusura bakmada benim sushiden degilde o sarı sarı tirnaklarindan midem bulandi
08 Yorumla
Soran+1 yılsana yedirmiyorum zaten miden bulanmasın 😀
Cevap sahibi+1 yılBizde sana sushi yedirmedik ama miden bulanmiş ille yedirmene gerek yok görmemiz yetti , bir daha bence oje sürmeden dışariya cikma eminim ki yaninda oturanlarinda bulanmistir 😀😀😀
Soran+1 yılya sen asalak mısın? cesaretin varsa açıktan yaz gizliden saydırma
cahil bu tırnaklar sürekli kırmızı/bordo oje sürdüğümden sarardı ki sen bunu bilmiyorsun galiba ki gayet temiz görünüyor kör müsün
ayrıca benim yanında senin gibi seviyesiz insanlar olmadığı için sorun yok
pislik kimbilir nasıl bir pisliksin muamma hadi defol şimdi!
Soran+1 yılayrıca ille diye bir kelime yok kültürsüzsün belli beni aşağılamaya çalışmış aklınca!
Cevap sahibi+1 yılAblacim yanlis anladin galiba ben seni aşagılamadim eger oyle anladiysan özur dilerim
Cumlenin sonuna 😀😀😀 koydum takildigimi anlarsin diye ama yanlis anlamissin kusura bakma
Soran+1 yılbaştan kızmamıştım zaten ama laflarının nereyw gittiği belli oluyor terbiyesizliğin alemi yok! herkes haddini bilecek ki ona göre karşılayayım
Cevap sahibi+1 yılNereye gidicek abla laflar 😀 oyle espiri olsun diye soyledim oyle sandigin gibi kotu niyet yok , neyse tekrardan kusura bakma senin bu kadar ciddiye alacagini sanmamistim ozur dilerim kimseyi kirmak istemem 😀😀🙏
Soran+1 yıltamam 😒
- Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayır
01 Yorumla
Soran+1 yıldeneme😀
Yemez olaydım , iğrenççç.
01 Yorumla
Soran+1 yılhemde ne ya 😀
+1 yılYedim, hiç sevmedim 😝
02 Yorumla
Soran+1 yılsevilecek gibi değil 😀
- +1 yıl
Maalesef jeli 😃
+1 yılYemedim. Pişmiş balık daha güzel 😏
01 Yorumla
Soranzaten yeme 😀
+1 yılyedim yine olsa yeriim
11 Yorumla
Soran+1 yıl😒😒
+1 yılYemem midyeyi kaktıra kaktıra yiyen biriyim.
02 Yorumla
Soran+1 yılmidyeyi sevmiyorum
- +1 yıl
Bende iğrendim.
Yedim ve çok seviyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılçok hemde 🙄
Yedim hatırladıkça midem bulanıyor
01 Yorumla
Soranbenimde dilim kalktı gene
yemedim, yemeyi de düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran+1 yıldüşünme
+1 yılDenedim ama beğenmedim hanımefendi
01 Yorumla
Soranhaklısınız da :/
Yemedim yemekte istemem
01 Yorumla
Soranbalıktan soğursun
Yeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı. Onu yemem de tırnaklar ne öyle
02 Yorumla
Sorannolmuş
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Yemedim , yemicem :D
#emre0003 Yorumla
Soran+1 yılsakın 😀
Soran+1 yıl😁😁
Ben bayılırım mmmmmmmmmsssssss
06 Yorumla
Soran+1 yılöğk
Soran+1 yılyav inanamıyorum ya 😀
Soran+1 yıldenedim 😀
Gizli Üye(25-29)+1 yılParanin suyu nerden ya hic yemedin yemmde
01 Yorumla
Sorananlamadım
Yosunlarını çıkarıp yiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılnasıl çıkarıyorsun
+1 yılkestane şekeri zannettim.
02 Yorumla
Soran+1 yılyok ya 😀
- +1 yıl
ilk resim ikinciyi sonra gördüm.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTırnakların çok güzel jeli
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ediyorum:)
Yeme & İçme konusunda 649 cevap paylaştı. Yemedim , yememde 🙊
02 Yorumla
Soran+1 yılyenecek gibi değil zaten
+1 yılIyyy sevmem
01 Yorumla
Soran+1 yılıy gerçektende
+1 yılYemeM asla
03 Yorumla
Soran+1 yılasla deme 😀
- +1 yıl
Yeryüzünde kimse bana çiğ balık yedirtemez
Soran+1 yılbüyük konuşma 😌
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yemem
01 Yorumla
Soran+1 yılyeme zaten
+1 yılYemedim
01 Yorumla
Soran+1 yılyeme zaten 😀
saçmaa
01 Yorumla
Soran+1 yılorası öyle 😀
- Yeme & İçme konusunda 689 cevap paylaştı.
+1 yılYedim ve berbat
01 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle
Seviyorum
11 Yorumla
Soran+1 yıl😒😒
Yemedim
01 Yorumla
Soran+1 yılyeme zatiğ 😒
+1 yılYedim, seviyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılne kadar ilginç ya
Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiç heveslenmedim
03 Yorumla
Soran+1 yılen iyisini yapıyorsun
Soran+1 yıl:))
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar