Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bugün yapabildim sütte vardı un, süt, su, maya, 1 kaşık şeker ve tuzla cıvık hamur yaptım yağ ile açtım ama olayı sonlara doğru çözdüm kesinlikle ince açın, üstüne kaşıkla yağ sıçratarak yapın kabarıp açılıyor ve çok kızartmayın hafif sararınca yeterli oluyor. Benim gibi ilk kez yapanlara tavsiyelerim bunlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Annem bir keresinde o tarifi yapmıştı güzel oluyor.
Hangi tarifi
Sütlü
Bi kaç kişiden yedim çok güzeldi içeriğini bilmiyorum bi kere kabartma tozlu yaptım fena değildi ama anne usülü mayalı başka oluyor
ekmek hamuru yoğur maya ve çok az karbonat at yağ çekmez güzel olur en az 50dk bekle kızgın yağda pişir
Ekmek hamuru bilmiyorum bide mayalı pişi daha güzel oluyor galiba kabartma tozuyla yaptım bi kere güzeldi ama mayalı daha da güzel. O klasik elle açılandan bahsediyorum
ikiside ama kabartma çok az olsun
Yoğurdu sulandırıp kullanın
Yoğurt koyabilirsiniz bazen yapıyoruz ve gayet güzel oluyor umarım sizinkide güzel olur
Suyla olmaz süt şart
Suyla yapılan onlarca tarif gördüm yapılır da sütlü daha lezzetli olur herhalde neyse yoğurdu falan karıştırmadan düz suyla yapıyım iyisi
Süt oldumu gerisini ko ver her türlü güzel olur
Erkeklerin maks yemek tarifi 😀
Aa yemek kırmızı çizgim ama et olanlarında ustayımdır anlamam hamur felan
Fakir eti nerden bulsun be biz anca homini gırtlak hamur işi😂
Fakirlikle alakadı yok be benim borcum yok harcım yok et yemeğide çok severim ondan yani tercih meselesi 1 kg tavuk yerine 300 500 gr et tercih ederim 🤣
Fakirlikle baya ilgisi var bu arada yoksullar beyaz ete daha çok ulaşır çünkü gramaj ve fiyat olarak daha ucuz el kadar kırmızı et 150-200 lira olmuş kim alabilir şu ekonomide hiçbir aileyi de doyurmaz ha tek falan yaşıyorsan yeter
Ailemle yaşıyorum 800 gr etle 3 4 kişiye mangal yaparım 6 kişiye kadar kavurma yediririm
Sade ılık su kullan