Pişi tarifine güvenen var mı? Güzel bir tarif verebilir misiniz?

İnternette sütlü hamurla güzel olduğu yazıyor da evde süt yok onun yerine yoğurt mu koysak yoksa sade suyla mı yapalım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bugün yapabildim sütte vardı un, süt, su, maya, 1 kaşık şeker ve tuzla cıvık hamur yaptım yağ ile açtım ama olayı sonlara doğru çözdüm kesinlikle ince açın, üstüne kaşıkla yağ sıçratarak yapın kabarıp açılıyor ve çok kızartmayın hafif sararınca yeterli oluyor. Benim gibi ilk kez yapanlara tavsiyelerim bunlar
Pişi tarifine güvenen var mı? Güzel bir tarif verebilir misiniz?
Cevapla