Tabağında kalanlar için (gerçekten) ücret alan bu restorana gitsen tabağındaki her şeyi silip süpürür müydün?


Eğer doyduysam midemi ve sindirim sistemini zorlamam parası neyse veririm sağlığım çok daha önemli mideyi ve sindirim sistemini zorlamaya gerek yok iyi değil zaten zorlamak.
dünyanın en saçma olayı bunu yapanda beyin yoktur. zaten ücretini verip alıyorusn yani tamamen ödüyorsun onun karşılığını ve yemedin diye para alıyorlar oldu paşam başka isteğin? sana malzeme veriyoruz o zaman sen ver parça başı 5 tl
Cevap
10Cevap
Evet yerdim
Oraya gitmezdim. Duyar kasıcam diye öyle saçma sapan şeylere gerek yok.
Öyle demeyelim de yiyeceğim kadarını alırdım aldığımı da yerdim. Sonuçta insan ne kadar yiyeceğini az çok kestirir
Olması gereken bir şey zaten bu. Ama bazı insanlar yediklerinden fazlasını aldığı için maalesef ziyan oluyor.
Bu işletme maliyeye tonla ceza öder böyle bişeu impossible jdjdfn
Ek olarak süpürmez ekstra ücreti de vermezdim
Sünnetlerim bile bırakmayı sevmiyorum öyle. Temiz tabak bırakırım bazen anneme dolaba koysana şu tabağı derim. 😄
İhtiyacın kadar yersin ona göre sipariş verirsin. Her gün tonlarca ekmeğin yemeğin çöpü gittiğini düşünürsek güzel bir uygulama...
Böyle bir restaurant a neden gideyim canım mıyım ben bide dovseydi bari
Sanırım yemezdim yemeğiniz yenilmiyor Derim para da vermezdim.
Açık büfeye insan gibi davranırdım.
Ek: Açık büfe görünce cozutanlardanım.
Biraz yanlış yöntem olmuş ama yapmak istedikleri güzel bir şey. Kahvaltılarda çok israf yapılıyor.
Yok artık ya çocukmuyuz biz bak yemezsen öcüler yer der gibi 😜
Gündem olmak, sosyal medyada yer alabilmek için saçma sapan icatlar çıkaran bir mekan daha..
Ben tabağımı silip süpürmem fakat kalan her parça içinde 5 TL vermem. Alabilen alsın, hodrimeydan.
Ahahahahha yeter artık yeme diye yalvarırlar bana
israf olmaması açısından güzel bi uygulama olmuş genelde porsiyonu az tutup bitirmeye çalışıyorum zaten muhtemelen bitirirdim
Kalanları cebine koyar ☺️
Yanıma saklama kaplarına kutu götürürüm yemediklerini onun içine korum çaktırmadan da çantama korum
Yiyebileceğinden fazlasını söyleyemiyorsun. Bi açıdan israfı engelliyor 😂
Yerim her şeyi skksks
Güzel uygulama
yo kalan için de para falan vwemezdim
Yiyebileceğim kadar siparij veririm
çöpe atılmaması için teşvik planı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?