
Bu mekanda kebap çeşitleri olsun, salatalar olsun, mezeler olsun kağıt üzerinde servis ediliyor. İşletme sahibine nedenini sorduğumuzda bizim tarzımız bu dedi.
Bunlar hep senin yüzünden Nusret! Senden sonra oldu bütün bunlar. 😄

Bu mekanda kebap çeşitleri olsun, salatalar olsun, mezeler olsun kağıt üzerinde servis ediliyor. İşletme sahibine nedenini sorduğumuzda bizim tarzımız bu dedi.
Bunlar hep senin yüzünden Nusret! Senden sonra oldu bütün bunlar. 😄
Yani hadi eti koydun kağıda bari salatayı tabağa koysaydın 😂
Cevap
5Cevap
Hemen uzaklaşırım
Eti keserken masaya zarar verir işletmeciyi girişimciliğinden ötürü zarara sokardım.
Ticari zeka der tebrik ederdim şu an bir çok kişi bu konsepte servis yapıyor
Tabak mı yok derim öyle saçmalık olmaz. Gitmem öyle bir mekana kedinin önüne bile mama koyarken kabına koyuyoruz. Saygısızlık olarak kabul ederim.
Siparişi vermeden önce görürsem yemek yemezdim sonuçta kağıt pekde hijyenik değil
Temizlik acisindan daha temiz bence tabaklar ustünkorü yikanır genelde
Öyle saçmalıktan level atlamış bir mekana gitmem
tuhaf bulurdum ama bir şeyde yapmam yerdim
Konsepte saygı duymak lazım
Yemegi birakip giderdim herhalde
Bulaşıkla uğraşmamak için tarz yapmışlar jdjdjjd
Bir daha oraya gitmezdim
Yerdim ben. Kalkıp gitmezdim.
Güzel olmaz
Fark etmez yerdim
Yemezdim😒😒
Güzel mekanmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar