Damak tadını beğenmediğiniz işletmeye tekrar yemek yemeye gider misiniz?

Bu konuda tam bir gurmeyim. Arkadaşlar benim damak tadıma tamamen güvenirler. Şu işletmenin veya dükkanın lezzeti güzel dediğim zaman oraya giderler. Ben de zaten sabitçiyim. Bir yeri beğendiğim zaman sürekli oraya giderim. Başka yerler denediğim olmuştur ama pişman olmuşumdur. En güzel bildiğin yer. 🥰🥰🥰

Hadi bakalım damak tadına zevkine güvenen gurmeler. Gelin bakalım 😂 😂 😂

#ZoRuNdamıyıMefSANe

Damak tadını beğenmediğiniz işletmeye tekrar yemek yemeye gider misiniz?
Damak tadını beğenmediğiniz işletmeye tekrar yemek yemeye gider misiniz?
Damak tadını beğenmediğiniz işletmeye tekrar yemek yemeye gider misiniz?

#ZoRuNdamıyıMefSANe

Damak tadını beğenmediğiniz işletmeye tekrar yemek yemeye gider misiniz?
Cevapla