Bu yaştan sonra aşçı olabilir miyim, çok mu geç kaldım?

30 yaşındayım. Aşçı mı olsam diyorum ama bu yaştan sonra yapamam diye de düşünüyorum. Denesem mi? 😅

Bu yaştan sonra aşçı olabilir miyim, çok mu geç kaldım?
Bu yaştan sonra aşçı olabilir miyim, çok mu geç kaldım?
Cevapla