30 yaşındayım. Aşçı mı olsam diyorum ama bu yaştan sonra yapamam diye de düşünüyorum. Denesem mi? 😅

30 yaşındayım. Aşçı mı olsam diyorum ama bu yaştan sonra yapamam diye de düşünüyorum. Denesem mi? 😅

Bu yaştan sonra dediğimiz yaş 30 yaş, dolayısıyla bir şeyleri yapmak ve başarmak için çok geç olduğunu düşünmüyorum, bir insan istedikten sonra sebebini yapıştıktan sonra istediğini elde edebilir ve başarabilir siz de başarabilirsiniz yeter ki bu durumu isteyerek azim ile karşılayın ve Allah'a sığınarak bu konuda güzel bir başarı göstereceğine inanıyorum
Sürekli kaynayan kazanlar, malzemeler, kokular, baharatlar, binlerce tad.. Akademik hayat denen şeyin neresindeyim hiç anlamadım, ama her daim isteyebileceğim bir seçenektir bu. Yemek yapmak sanattır. zevktir. keyiftir. Ve yaşı yoktur hiçte geç kalmış sayılmazsın hemen başlaa 👏
Kokular, baharatlar burnum masadan ayrıldı 😂
Vazgeçmeliyim sanırım 😅☹
Allah kolaylık versin
Hahah niye ya ne güzel aşçılık yolunda ilerliyorduk
Burnum müsaade etmedi 😅
Sağlık olsun ya 😂
Benim görüşüm belli aslında!
Yaşında hiç bir şey yok! Henry Ford var, büyük bir devrime kapı açan kişi; bu adam 40 yaşından sonra büyük başarılara imza attı. (Okuma yazması bile yoktu) Bu gibi örnekler çok var çok.
Hiç olmazsa, en azından istediğimi yaptım dersin.
Pardon beyfendi siz nesiniz? 🧐
Ne görüyorsunuz hanımefendi? 🧐
Anlatıcam sonra 😅
Beklerim
Teşekkürler hanımefendi
Ben teşekkür sayın 🍯 bey
Yaşın bir şeye engel olduğunu düşünmüyorum ben eğer gelişimsel süreçle alakalı bir ilgiden bahsedilmiyorsa. Yani örn şu saatten sonra milli sporcu olunmaz tabi ki ama aşçı gayet olunabilir
Aşçı eğitimi de az değildir be Fiko
Hiçbi şey kolay değil ki gülben. Sadece hangi zorluğu istediğimizi seçmemiz gerekiyo. Kendimizden başkası olma cehenneminde mi boğulalım yoksa istediğimiz kişi olmak uğruna dikenli yollarda mı koşalım?
Oo sevdim bu sözü. Ama ben o dikenli yola çıkma cesaretine sahip bir insan olamadım hiç ☹
güzel şeyleri ancak kötü şeylere göğüs germe cesareti gösterenilirsen görürsünnn
Çok haklısın
Benim adımı hiç sormadın ama diğer adım haklız… bil isterim HEJSHJSSHJDJDND
😂😂 Seninle olup da gülmeden durabilen var mı?
Evet var problem çıkaran kötü davrananlar da var ahh lan kadir kıymet bilmiyo kimse gel de kıtlayayım gülben
Dövelim onları 🤨
Noo gülben noo ben onlara benzemeyeceğim şiddet istemiyorum uğraşmak hiç istemiyorum teşekkür ederim allaha havale ettim 🤧🤧
Yüce gönüllü insan 😄
Haklı olmadığım zamanlarda hobi olarak yüce gönüllülük yapıyorum shckdhfkfh
😂😂 Haha
Cevap
29Cevap
Hobi olarak yapabilirsin gadası
Olabilirsiniz bence
Yetenek vardır sizde :D yani deneyin bence hiç bir şey için geç olmaz
Ya teşekkür ederim sempatik insan ☺☺
Rica ederim her şey gönlünüzce olsun 😊😊
Teşekkür ederim, bilmukabele ☺
50 yaşında yengem üniversitede mezunu oldu ümidini kesme çabala olmuyorsa bir daha dene pes edersen kork o zaman
30 geç bir yaş değil. Daha sağlam kararlar ve tercihler edebileceğin en güzel yaştasın. İstiyorsan yapmalısın
Ay evett, minnoş kesinlikle denemelisin. 😍
Ay geldi minnoş Jennie, denemeliyim galiba ya 🥺
30 çok değil ki eğer bçyle düşünüp başlamazsan ilerde pişman olursun
İlgin varsa hiç te geç değil. Yapılmayacak bir şeyde değil. bence denemelisin. Başarılar ☺️
Bence yeteneğin becerinin yaşı yok denemekten zarar gelmez hiçbir zaman
Bence geç kalmış sayılmazsınız azimli olmanız yeter
hiçbir şey için geç değildir önemli olan istemek ve o iş için çabalamak
Sende ışık var hanım teyze. Olur bak senin iş 😝
Masterchef başladı demek ki🤭
Neden geç kalmış olasınız ki? Maydonoz ve marulu ayırt edemeyecek kadar mutfağa yabancıysanız orası başka tabi.🌿
Master Chef benim hep hayatımda 😄
Aaa aşk olsun iyiyim mutfakta, hevesim de olmasa istemem ki 😅
Ben pes ederim kesin 😅
Geç bir yaş değil ama aşçı olmak için neler yapılmalı onun hakkında tam bir bilgim yok. Ama yetenek kısmını kesinlikle geçmiş sayabiliriz. 😄
Çok erken yaşta başlıyorlar eğitime, beni eğiten benim yaşta olur 😅
Bazi mesleklerin kursları oluyo onlardan da yardım alarak yeteneğin de varsa olursun neden olmasın
Bu yaştan sonra eğitim alsam iyi gelişmek için en az 5 sene lâzım, o kadar yaşamam ben 😂
Orası öyle tabi 🤐
Master sef izleyince benim bile olasım geliyor 😄 yeteneğin varsa olursun bence
😅😅 Master Chef önemli bir etken tabi. Yetenek var gibi ama cesaret yok
Ay benim çocuğum yok. 😅 O kadın MaşaAllah baya iyi
Değilim, engelim yok aslında
O zor iş bence ya, bana zor geliyor
Ne güzel, benim de gidesim var kurslara. Butik Pastacılık kursları falan var
Erkeklerin olacağını çok sanmıyorum ama bir bakın 😅
Bakacağım ya, teşekkür ederim ☺
Biliyorum ☺
Neden geç olsun ki eğitim almış masterchefe katılmış insanlardan daha çok bilgin vardır senin 🤗
Deneme senin yaşına nolmus ki? Normalde mesleğin işin ney?
Yaşının geç olduğunu düşünmüyorum istersen olabilirsin
Olabilir, kurslara git geliştir kendini.
Tamam
Abi mi 😂
turk kadinlr guzeldir yemekleri sen olabilirsin belki
Olursun niye olmayasın daha neler neler yaparsın on numara yaştasın
Yas kac olabilirsin belki
30 yazıyor ya
Bisey olmaz erteleme hayatini dene sansinii😌👍👍
Teşekkür ederim ☺
Rica ederim😊😌
Olursun, 6 aylık kurslar var.
Olabilirsiniz tabii ki, yeter ki isteyin
istedikten sonra neden olmasın
Hayatta hiç bişey için geç değil
Hiçbir şey için geç değildir
işinde uzmansan neden olmasın
Senin yapacağın iş değil yapamazsın
Of senin inadına yarın başlıyorum 😂
Tavayı, kepçeyi kafalarına yerler 😂
Almam, fena terslerim 2. günden atarlar işten 😂
Ne diyeyim sen de haklısın 😅
Geç diye bir kavram yok. İstersen yaparsın.
Istedikten sonra neden olmasin
Msa ya gidebilirsin bence bunun için
Aşçılığın yaşı mı var.. :))
Çok erken başlıyorlar eğitime ☹
olabilirsin.
olursun knk
Geç kalmışsin ve mesleğin yok mu
Var
30 mu? Ciddi misin hiç göstermiyorsun
olaman
Olursun
Tabiki olabilirsiniz
Elin lezzetlimi☺☺
