Daha çıtır oluyor. Bence bütün börekler baklavalık yufkayla yapılsın.
Hatta bu yufkayı sadece "baklavalık" diyerek ötekileştirmemek gerekiyor.
"Çıtırlık yufka" ya da "Çok amaçlı yufka" denilebilir.
Sanırım yeni bir isyan çıkarma zamanı geldi. ⚔️

Daha çıtır oluyor. Bence bütün börekler baklavalık yufkayla yapılsın.
Hatta bu yufkayı sadece "baklavalık" diyerek ötekileştirmemek gerekiyor.
"Çıtırlık yufka" ya da "Çok amaçlı yufka" denilebilir.
Sanırım yeni bir isyan çıkarma zamanı geldi. ⚔️

Adana'lı Levent börek ve onun islini hatta logosunu çalan Bülent börek o şekild eyapıyor böreği. Altı börek hamuru, üstü baklava hamuru. Bence güzel oluyor
Onun aslı Levent börekmiş dimi bizim burada da var. Benzeri degil orijinali yazıyordu sonradan öğrenmiştim.
Ben Levent'in Adana Yüreğir'deki seyyar tezgahla çalıştığı zamanı bilirim. O birkaç şube açtı. Sonra birileri çakallık yaptı, onun logosuna kadar çalıp tv reklamları vs büyüdü gitti. Levent'in böreği ondan kat be kat güzeldir.
Yazık günah valla. Evet Levent börek daha lezzetli
Cevap
15Cevap
Evet güzel oluyor fakat el açması böreğin yerini asla tutmaz.
Evet daha lezzetli
Evet çıtır çıtır misss gibi.. Ah Cassie'm ellerine sağlık 🥰
Sağ ol canım 🤗 🥰
Rica canım 🤗🥰
Evet çıtır çıtır çok güzel oluyor ama internetteki tariflere aldanıp her katına yağ boca etmemek lazım yoksa insanın kalp damarlarını tıkar götürür
Evet güzel oluyor birkaç kere denemiştim ara sıra da yapıyorum börekle çay mis gibi gidiyor.
Evet ben de çok seviyorum tek sıkıntısı insanın yedikçe yiyesi geliyor..
Doğru
evet daha ince daha lezzetli oluyor. 😋acıktım 🫣
Aynı fikirdeyiz 🥳
Bi parça alırım o zaman 🤪
Gönderiyorum hemen 😄
☺️🤣 olur hayır der miyim 🙄🫣🤣
Utanan emoji bende niye yok
🤔 senin telefon utanmazın biri olabilir mi 🫣
Olabilir. Utanmayınca rmojiye de ihtiyaç duymuyor tabii 🤔
Bak öyle düşünmemiştim 🤣
Sıcak sıcakken çok güzel oluyor soğuyunca kayışa dönüyor
Yo ama yine güzel ısıtınca
Cassie ne diyosa o aksini iddia etmeyelim lütfen
Baklavalık yufkalar toplatılsın, ismi değişip satılsın
El açma açık ara önde, ister börekde ister Tatlıda. Hazırı ile aynı lezetti yakalamak bana göre mümkün değil o yüzden tercih etmiyorum.
Çok güzel ve lezzetli oluyor bende sık sık yaparm ama soğuyunca güzel olmuyor ısıtarak tüketilmeli sürekli❤️
Lezetli ve çıtir oluyor kara koy ve küt boreğine benzer de oluyor.
Ben tam tersine böyle yumuşak yufkalı seviyorum ya. Bol soslu olanından.
Bi küçük tarif de alabilirsek müthişli olur 😊
A101 Nimet ispanakli tepsi böreği 😄
Çok yıkıldım şu an 😂
Ahahs 😄
A101 in böreği değil mi o
Yo nerden çıktı
Bildin evet çık
Sen yaptin da biz beğenmedik mi?😀
Yemediniz evet 😄
Bence oluyor. İncecik mis gibi
Bence de
elde acilmis baklava yufkasiyla tabiiiki :)
Elde açılmışı varsa tabii
o zaman tamamdir
A101 in tepsi böreği değilmi bu bu börek çıtır oluyor içindeki ıspanağa kadar aynı ama baklavalık yufkayla da güzel oluyor deneyin
@Atakan222 herkes de bu börekten yiyormuş demekki 😄
@Atakan222 sorunun konusu görsel degildi ama buna önem verilmemesi üzdü
Evet güzel oluyor
Bence lezzetli oluyor, yapılabilir.
market böreği gibi olmuş ljlj
Bu tarz detaylar hakkında bilgim yok
gayette güzel olur
Açsam yufkasina bakmam. Neyli olduğuna bakarım.
Daha çıtır daha bi güzel oluyor..
Sayende bunu paylaşarak canım çekti
Çok pardon
Olsun yapıcak bişey yok
evet citir citir oluyor
Kendi açtıgım yufkayla güzel oluyor
Bence çok lezzetli olur
Hele o kıymalı kol böreği offff 😍
Mm, Sarıyer böreği gibi leziz oluyor
Doğrudur
Çok güzel duruyor
Bencede cok daha lezzetli oliyo
Bilmeyiz
aynen öyle 🤩🤩
Aynen öyle
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?