Yemeklerin yanında en çok ne içiyorsunuz? Ev yapımı içecekler çok hoşuma gidiyor fikirlerinize açığım :D

Yemeklerin yanında en çok ne içiyorsunuz? Ev yapımı içecekler çok hoşuma gidiyor fikirlerinize açığım :D

Yemeklerin yanında genelde buz gibi kola patlatıyorum
Cevap
14Cevap
Genelde yemek yerken içeceği unutuyorum. Ya arada ya da yemek bitince içerim.
Ayran, su ya da bazen nadiren kola. Keyifli akşamlar..
Ayran
Su
Kola
Bunlardan biri olur mutlaka ya da limonata
Su tabii ki..
vişne suyu veya Ayran
Ayran, meyve suyu falan
Su ayran çay meyveli soda meyve suyu
Su içiyorum
Su, ayran ya da karpuz yiyorum
yemeğe göre değişir
Ben ev yapımı şalgam suyu yaptım onu içiyorum
FuseTea şeftali ve kola
Ayran içiyorum
En çok su içiyorum
Kolaaa
Su iciyorum
Kefir
Kola komposto
Ayran
Ayran
Ayran soda
Soda, su
Ayran genelde
Şu ayran
Su* olacaktı
Çay kola vs
IceTea ya. Ama fastfood ise kola
kola ayran
Kola
Su😌😌
Meyve suyu
Kola su
Maden suyu
Su içiyorum
Lemonde idolüm
Kola
Çay meyve suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?