Yeme & İçme Yemeklerin yanında en çok hangi içeceği içiyorsunuz? papatya__6 Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Merhaba…Yemeklerin yanında en çok hangi içeceği içiyorsunuz? Yemeklerin yanında en çok hangi içeceği içiyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
34TUZLALI Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 511 cevap paylaştı. Yemeğe göre değişir, her yemeğin kendini göstereceği bir içeceği vardır. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Yemeklerin yanında genel olarak kola gibi içecekleri seviyorum 1 0 Yorumla
KeşfedilmemişbirRuh Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 71% +1 yıl Su ve çay genelde. Gazlı içecekler şişkinlik yapıyor ayran uyku yapıyor. Bu ikiliyi daha cok tercih ediyorum genellikle. 1 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Değişken bir soru et-kola Poğaça-meyve suyu Spagetti-ayran 1 0 Yorumla
Sciencelover Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Hiçbiri şişkinlik yapıyor çünkü. Yemekten önce su içerim açlığımı gidermesi için. 1 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Su, ayran, cola ya da portakal suyu genelde 😄 1 0 Yorumla
PolyannaLisa Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 602 cevap paylaştı. Genelde su tercihim oluyor. 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Hiçbir şey içmiyorum anca bir iki yudum eyran 1 0 Yorumla
Kursundokme Takip Et Xper 2 Yaş: 47 +1 yıl Yemeklerin yanında birsey içilmemeli, hazmı. kolaylastir sanılıyor ama mide asitini baskilayarak hazmı zorlastirir 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 ay Ayran olmazsa olmaz, özellikle kırmızı et ve hamur işlerinin yanında çok iyi gidiyor. 0 0 Yorumla
pirpirella000 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Asitli olmasinda farketmez ayrani severim 1 0 Yorumla
Bt74ever Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 501 cevap paylaştı. Cola ve şu. 1 0 Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 922 cevap paylaştı. içecek içmem 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Su ve çay içiyorum 1 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 555 cevap paylaştı. Ayranı severim 1 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Genelde ıce tea. 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Su daha çok 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yemeğe göre değişir, her yemeğin kendini göstereceği bir içeceği vardır.
Yemeklerin yanında genel olarak kola gibi içecekleri seviyorum
Su ve çay genelde. Gazlı içecekler şişkinlik yapıyor ayran uyku yapıyor. Bu ikiliyi daha cok tercih ediyorum genellikle.
Değişken bir soru et-kola Poğaça-meyve suyu Spagetti-ayran
Hiçbiri şişkinlik yapıyor çünkü. Yemekten önce su içerim açlığımı gidermesi için.
Su, ayran, cola ya da portakal suyu genelde 😄
Genelde su tercihim oluyor.
Hiçbir şey içmiyorum anca bir iki yudum eyran
Yemeklerin yanında birsey içilmemeli, hazmı. kolaylastir sanılıyor ama mide asitini baskilayarak hazmı zorlastirir
Ayran olmazsa olmaz, özellikle kırmızı et ve hamur işlerinin yanında çok iyi gidiyor.
Ayran hemen hemen her yemeğe yakışıyor.
Ayran ya da soğuk çay
Ayran çoğunlukla
Su veya kola 😀
Asitli olmasinda farketmez ayrani severim
1. Su
2. Ayran
3. Şerbet
Soğuk su tercihim genelde
Su, ayran ya da meyve suyu.
Daha çok ayran ya da Coca-Cola
Kola genelde
Cola ve şu.
içecek içmem
Suuu
Su ve çay içiyorum
Ayranı severim
Genelde ıce tea.
Su daha çok
çay veya kola
ayran favorim :)
Çoğunluk su
Su veya ayran
Ayran ayran ayran🌝
Ayran tabiki de☺️☺️
Ayran
kola
Ayran
İçmem
Ayrannn