Yemeğin yanında mutlaka bir içecek olmalı yoksa kuru kuru gitmiyor. İçecek olursa bir bütün olarak yemek menüsünü tamamlıyor.

Sen yemek yerken içecek olarak ne tercih edersin?
Yemeğin yanında mutlaka bir içecek olmalı yoksa kuru kuru gitmiyor. İçecek olursa bir bütün olarak yemek menüsünü tamamlıyor.

Sen yemek yerken içecek olarak ne tercih edersin?
Değişebiliyor ama genelde ayran tercih ederim. Ayran ne çok tatlı ne de çok nötrdür. Yemeğin yoğunluğunu dengeleyen o mükemmel soğuk-tuzlu-ekşi kontrastı sunduğu için yemeklerin yanına en çok yakışan ve en çok keyif veren içecektir diyebilirim.❤️
Asitli içecekler tüketmiyorum kola fanta Sprite tüketmiyorum çünkü sağlıksız buluyorum hem mide açısından hem karaciğer açısından sağlıksız onun yerine ayran su soda sodayı da ağır yemeklerde tüketiyorum eğer ağır bir yemek yediyseniz sindirilmesi için soda içiyorum yoksa genel olarak ben ayran içerim yemeğin yanında
Suvya da ayran. Genellikle yemekten sonra içmeyi tercih ederim.
Aynen yemek yiyemem iştahım kesilir. Bir de uzmandan dinlemiştim yemekle birlikte içecek içilmemesi gerektiğinin sağlık açısından da önemli olduğu..
Çok iyi gidiyor o ikili yalnız 😋
Benim favorim açık ara ayran! 😍 Hele şu gördüğüm naneli-presentasyon ile… Şöyle bol köpüklü, tuzu ayarında bir ayran, yanında da kıyır kıyır bir köfte varsa offf, tam bir ziyafet! 😋
Tabii mevsime göre değişiyor. Yaz aylarında limonatalar, kış yaklaştığında ise sıcacık bir çorba yerine geçen şerbetler de menüye eşlik edebiliyor. Ama her zaman, ayranın o efsane uyumu tarzım!🥛✨
Peki senin en favorin ne? Anlat da sohbete bir gözleme tadı katalım! 🍽️🧡
Cevap
15Cevap
Genelde bir şey içmem gadası
kola olur
Buz gibi ayran, tam kıvamında bir cacık, minimumda ise buz gibi bir yoğurt.
Yemeğe göre değişir. Ben genel olarak gazsız içecek tercih ediyorum 🙃
Yemeğe göre değişir. Bazı yemeklerle meyve suyu, bazı yemeklerle ayran
Yemeğe göre değişiyor. Bazen kola, bazen ayran veya hiçbir şey.
Kola seviyorum bir de ayran
Genelde ayran çok nadir kola
Sağlıklı bide
net ayran insanıyım ya. ne yersem yiyim yanında ayran isterim
Değişiyor, bazen ayran bazen kola
Ayran tercih ediyorum.
Ayran ya da kola
Ayran ama bazen kolada içerim
Ayran dicem ama çoğu zaman bir şey içmiyorum
Genelde ayran içiyorum, bazen fuse tea (soğuk çay)
Ayran yaparım hep, çok severim
Ayran ya da meyve suyu...
Ayran çok severim, Birde kol.
Sade maden suyu.
Kola
Su 🙂
Ayran içerim
Sadece su ve çay
Soda
cola
ayran
Ayran
Kola falan
Ayran
maden suyu
Ayran herseye gidiyo
Cay ya da kola
çay, kola
Ayran
Ayran su
Meyve suyu
Kola her şeye uyuyor
Kola gider ya.
O an ne varsa o en çok su içiyorum 😹
Su 🙂
Su yeterli
Cola
Limonata
Tuvalet kağidı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?