
Ben koladan vazgeçemiyorum💃 yemeğe başlamadan bi yudum kolayı kesinlikle içmem lazım..
Su
Çay /Soğuk Çay
Kola/Fanta/Gazoz
Meyve suyu/ Hoşaf
Ayran
Alkol
İçecek aramam, olmasada olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben yemek yanında en çok kola tercih ediyorum şekersiz kola. bu arada böyle yemek soruları gördükçe canım çekiyor :D
Yemek yerken bir şey içmiyorum ya daha hızlı doyuruyor insanı
Genellikle Cola içerim çoğunlukla bitiremem ama Cola iyidir 😅
Milli icecek ayran
maden suyu tercih ederim
Perrier veya San Pellegrino.
Kola tercih ediyorum genelde..
Su çay ya da ayran içerim
Bende bugün tavuk dünyasında cola içtim 😌
Bu aralar sadece ayran içiyorum.
Marmara forumdaki güzeldi. Kola iyidir
Sadece su, başka içecek tercih etmiyorum genelde.
Sprite… Yoksa Ice tea mango.
Meyve suyu, kola ya da soğuk çay
Su alkol dışında hepsi
Su çay falan
Genelde gazoz, kola filan.
Milli içecek ayran
Şarap
Suyu tercih ediyorum
Su ya da ayran içerim yemeğin yanında
İçmicem benene
İçecek tercih etmem
Sudan gayrısı hikaye