Ben hep ayran içiyorum her şeye yakışıyor.
Ayran
Çay
Meşrubat
Alkollü içecekler
Su
Ne bulursam içerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gününe göre değişiyor net bir içeceğim yok o an canım neyi isterse onu tüketiyorum. Çayı seven biri değilim kahvaltıda veya başka bir öğünde pek tüketmem onun yerine su ve ayranı tercih ederim. Meşrubatları tüketmeyi severim yemeğin yanında ayrandan sonra gazoz tükettiğim olur gazoz istemezsem su içerim. Yemeği genelde bir içecekle beraber tüketmeyi severim alışkanlık oldu bir içecek olmalı hiç olmazsa su olmalı su ile yemek tüketirim. Ayranı da kapalı seviyorum açık ayran pek damak zevkime uymuyor.
Cevap
10Cevap
Ben yemek yerken yanına hep çay içerim. Ayran ya da kola sevemiyorum ya da kendimi bu şekilde alıştırdım bilmiyorum.
Ben genelde yemeklerin yanında ayran tercih ediyorum ama bazen kola da içiyorum özellikle fast food yiyorsam
Su gibisi var mı yaa su hayattaki en güzel nimettir 🤗😍😘
Genelde tercihim ayrandan yana oluyor, kendi ellerimle yapıyorum 😋
Açık ayran varsa Ayran, Zero kola ve nadiren Şalgam ve Şıra tarzı şeyler.
kola seviyorum yemeğin yanına
Su ve ayran
Sağlık lı en azından
Ayran meşrubat ve şalgam tercihimdir
Hep ayrancıyım da balığın yanında olmuyor😁
Çay çay çay koyda içek
Hangi yemeğin
Limonata ya da su
pepsi
Şarap veya cola
Meşrubat
Ayran
Suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?