Ben sadece su içebiliyorum. Gazlı içecekler ya da meyve suyu çok şişiriyor. Siz ne tercih ediyorsunuz?

Ben sadece su içebiliyorum. Gazlı içecekler ya da meyve suyu çok şişiriyor. Siz ne tercih ediyorsunuz?

Çoğunlukla ayran oluyor çok severim buz gibi ayranla her şey güzel gidiyor bazen soğuk çay falan da tercih ediyorum ama genellikle hep ayran oluyor.
Tavuk Pilav gibi kızartmaların yanında genel olarak gazlı içecekleri tercih ederim tatlı yediğim zaman çay kahve acılı şeyler yediğim zaman ayran
Cevap
13Cevap
Ben de su içiyorum genelde. Ya da ayran tüketiyorum daha hafif oluyor.
Genelde kahve
Hiçbir şey içmemeyi tercih ediyorum ama eğer bir şey içeceksem ayran tercih ederim
Çay içiyorum bazen o iyi oluyor. Fast food yerken kola iyi gidiyor. Onun dışında yemek kötüyse su içiyorum hep 😅
Maden suyu tercih ediyorum rahatlatıyor yemegi çiğnediğin de yuttugun havayı çıkarıyor bence denemelisin
Genelde su içiyorum..
Ama yemekle birlikte sıvı tüketmek zararlı ne yazık ki ama alı koyamıyorum
Çiğ Köfte-Ayran
Hanburger-Kola
Lahmacun veya Pide-Ayran
Pizza-Kola
Döner-Kola veya Ayran
İskender-Kola
Su benim midemi şişiriyor. Komposto içerim genelde
Susuz yemek yiyemem
Uygunsa ayran değilse içmem
Çay içmeyi tercih ederim.
Şu, ayran, kolada olabilir
Su bazen de ayran
Her zaman sade soda
sadece ayran ama sıze derımkı şalgam deneyın
Yemeğine göre değişiyor , (su, ayran, Cola)
Su genelde
limonlu su
Su..
bir şey içmem
Su kola içerim
Ayran
Hepsini içerim
Ayran favorim benim
su..
Ayran veya su
Suuu
Kola
Her zaman ayran gazlı içeceklerden çok uzağım
Soğuk su
Yemeğe göre değişir
Hepsinden içiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?