
Selamlar... Ben açken tatlı yiyemem, mideme oturur. 😄 Siz nasıl tercih edersiniz?

Selamlar... Ben açken tatlı yiyemem, mideme oturur. 😄 Siz nasıl tercih edersiniz?
Sevdiğim bir tatlı varsa yemekten önce, yemekten sonra hiç farketmez yerim 😄
Ama çoğu zaman sabredemeyip yemekten önce, hatta uyanır uyanmaz yediğim de oluyor. Özellikle ıslak kek ise asla ama asla hiçbir şeyi beklemem. 😅
Ne zaman canım isterse o an yerim😅
Eig için teşekkürler bebek ❤🌸
Fark etmiyor benim için :D
Her türlü gömeriz mideye yani.😄
Aynen :D
Cevap
10Cevap
Kesinlikle yemekten sonra.
En mantıklısı.
Yemekten sonra açken yediğim tatlıdan zevk alamam karnım tokken yemeğin üzerine yediğim tatlıların hazzı ayrı 🧚♀️
Ben her an tercih edebilirim. Çoğu zaman yemekten önce yer bir de yemekten sonra bir daha yerim :D
Yemekten sonra genelde ama canım ne zaman çekerse de yerim açıkçası.
Genelde sonra ama bazen ruh halime göre önce de oluyor.
Açken tatlı yersen tabi normal olarak tok hissi verir
Yemekten sonra tüketiyorum
Aynen öyle
İrmik gibi hafif bir ttalı ise yemekten önce yarısını yemekten sonra kalanını yemeği tercih ediyorum.
Hangi tatlı var Kemalpaşa varsa fark etmez başka tatlı varsa yemekten sonra
Tatlı sevmem, tuzcuyum ben
Ayh teşekkür ederim :D öyleyiz tabii ne gerek var
Farketmez Mm Resimdeki çok Güzel görünüyor ama 😋
Yemekten sonra güzel oluyor
Yemekten sonra çayla güzel gidiyor
Aç isem her türlü yerim.
sonra tercihim
Yemekten sonra
Evet :)
hem önce hem sonra hem akşam hem sabah
afied
Hiç fark etmez her türlü yerim
Çünkü tatlı yiyelim tatlı olalım :D
yemekten sonra
Yemekten sonra
Yemekten sonra
sonra
Sonra ki tadı kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?