#İftarın sonuna dek tatlıyı bekleyebilir misiniz?
#💗🌾

#İftarın sonuna dek tatlıyı bekleyebilir misiniz?
#💗🌾

Ben tatlı tercih etmem genel de
Cevap
11Cevap
Yemeğin sonunda. Güzel güzel yemekler dururken önce ekmeği banıp yemek lazım. Sonra da çay ile tatlı
En son tatlı yerim. O da sevdiğim bir tatlı ise hepsini sevmem ve her yemekle her tatlı yenmez.
Çok sevdiğim bir tatlıysa hemen bi tadına bakarım, devamını yemekten sonra 😅
Yemek yedikten yarım saat sonra tercih ediyorum genelde tatlıyı
En baştan tatlı yemek istiyorum ama yemek yiyorum sonra tatlı iştahım kaçıyor😀
yemek yedikten hemen sonra
Yemeğin sonunda tercih ederim
Duruma göre canım hangisini daha çok isterse.
Yemekten bir ya da bir buçuk saat sonra
Ortasında yerim djxhxj
yiyemeyenleri düşündükçe yiyesim gelmiyor
Canım çok çektiyse tatlıyı önce yerim
Tatlıyı en son yerim ben :))
Yemeğin sonunda yemeği tercih ederim.
Yemekten çok sonra çayın yanında tercih ederim
Yemekten sonra
yemekten sonra yerim
Yemem.
Başta iştahı kaçırır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar