Güncellemeler
+1 yıl
Jshdjd
Güncellemeler
+1 yıl
Usudjd

Yemek Sepeti , Trendyol , Getir beleşe mutluluk mu?
Çok nadir dışarıdan yemek söyleriz. Ya trendyol'dan ya da yemek sepeti.
Yemek speti
Cevap
3Cevap
Yemek uygulaması kullanmıyorum
Dışardan yemek yemiyorum o yüzden hiçbirini kullanmıyorum
Yemek Sepeti kullanırım onun dışında Trendyol
Bilmiyorum babama sormak lazım
Sor
Yemek Sepeti'ni kullanıyorum halen daha :)
Geçen ki 40₺ indirim mütüştü
Gidip kendim alıomm
Böyle daha ucuza geliyor ema
Nieeh
Dün 2 zurnaaaa katık dürüm yedim 60₺ di 20₺ geldi djkd yemeksepeti sağ olsun
Oha 60 liralık şeyi nasıl 20 ye getirttinn
Ah ah 1 kerelikti
Yemek 🛒'i
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar