Akşam yemeğinden sonra hangisi tercih ediyorsunuz?
Meyve+❤️= Çokça Ben
Tabii ki de abur cubur

Ben ikisini de gömerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akşam yemeğinden sonra hangisi tercih ediyorsunuz?

Hiçbir şeyden yana olmaz. Çok acıkırsam meyve yerim ama yaz aylarında akşamları hafif geçirmek için bir şey yemeyi tercih ediyorum.
Cevap
10Cevap
Kahve oluyor genelde
Meyve yemekten sıkıldım artık abur cubur güzel gidiyor yemekten sonra
#SelamGençlik 🍀🍀
Akşam yemeği sonrası hiçbir şey yemiyorum sadece çay ve su. Meyve gündüz tercihim. Atıştırmalık ise çok nadiren..🍀🍀
#TubaSueda 🍀🍀
Çok meyve tüketirdim meyveyide bırakıp abur cubura geçtik jsjs
Benim ki değişiyor mesela son zamanlarda hiç meyve yemedim çilekten başka en çok abur cubur yiyorum
Meyve çünkü çok seviyorum yemeden rahat edemiyorum
İkisine de yiyorum valla 😅
meyve abur cuburu gündüz yersem yerim
İkisini de gömerim ya
Ben tatlı yapıyorum onu gömüyorum
tatlı
Abur cubur
Hiç biri.
Abur cubur maalesef
Abur cubur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?