İftardan sonra kuruyemiş mi, meyve mi tercih edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İftardan sonra kuruyemiş mi, meyve mi tercih edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben genel olarak yemekten sonra daha çok sigara içiyorum veya meyve yiyorum bazen de sadece meyve yediğim de oluyor. yani mesela bir öğün de 1000 kalori alırım sonra ki öğünleri küçük yemekler ilke işte meyve sebze falan bunlar ile geçiştirebilirim
İftardan sonra bol bol su içilmeli ve meyve tüketilmeli
Ya şöyle bol çikolatalı bir şey tercih ederim
Cevap
12Cevap
İftardan sonra çayın yanında kuruyemiş. cok güzel gider... geceye doğru yatmadan bir iki saat öncesinde meyve tercih ederim..
İftardan sonra bir şeyler yemem. Çay içerim. Sürekli sürekli bir şeyler yiyceksek, tıka basa doyacaksak ne anlarız ki açın halinden.
Çok doyduğumdan bir şey yemem genelde ama belki meyve yerim
iftardan sonra genelde kahve daha sonra meyve veya kuruyemiş.
Hepsi olur ya meyve de çok severim kuru meyveyi de çok severim kuruyemişe de bayılırım.
İftardan sonra hiçbir şey yiyemiyorum sadece kahve içiyorum
İlk olarak çay yanında kuruyemiş güzel oluyor.
Meyve tercihimdir.
Kuru yemiş iyide olsa tok tutar.
Sahurda birsey yiyemezsin sonra
pardon da karpuzu nerden buldun
Satılıyor
Meyve tercih ederim afiyet olsun gadası 😄
Gel beraber olsun
Karpuz yerim
Olur ye🙃
Teşskkür ederim 🙂
Rica ederim
Meyve severim
Ikiside iyi gider sanki
Hangisi olursa farketmez
Meyve sanki iç açar mis gibi
hiçbiri ya pek bir şey yemiyorum iftardan sonra
Meyve ya da tatlı tercihim
İkisinde olabilir
İftardan sonra nerde olmana bağlı
Her ikisini de tercih ederim 🙂
birkaç saat sonra çay eşliğinde keyifli
kuru
tatlii
Meyve tercih ederim
Meyve
Kuruyemiş
Kuruyemiş.
Çikolata
Kuriyemiş
Meyve tercihim
kuruyemiş
Meyve
Maden suyu içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?