Hangi kurabiyeleri tercih ediyorsunuz? Tatlı mı tuzlu mu?


Tuzlu şeyleri pek sevmem ama aç isem ilk tuzludan başlarım atıştırırım sonra tatlıya geçerim. Genelde tatlı kurabiyeler severim özellikle elmalı kurabiye favorim onun dışındaki kurabiyelerde olur tabii ki. Görseldeki kurabiyede güzelmiş gözüm kaldı.
Hangisinin daha güzel yapıldığına bağlı olarak bu durum değişir. Hangi kurabiyenin tadı güzelse ve tereyağıyla yapıldıysa onu seçerim. Tadı kötü olan veya margarinli olan kurabiyelerden uzak dururum.
Cevap
19Cevap
Tatlı kurabiyeler çok daha güzel tabi.
tatlı olanlar
Genel olarak tuzlu severim. Ama en sevdiğim elmalı kurabiyeler
Tek sevdiğim kurabiye çeşidi kakaolu ıslak kurabiye. Başka da sevmem
tatlı tuzlu karışık bile olabilir yerine göre.. mesela peynir üstü reçel :d
İkisini de severim. Tuzlu olarak baharatlı seviyorum, tatlı olarak hepsini yerim ama en sevdiğim elmalı kurabiyedir
Tatlı fazla yemiyorum. Genelde tuzlu tercih ederim.
İkisini de severim ama tatlı kurabiye olarak en çok un kurabiyesini severim.
Tatlı kurabiyeler daha güzel bence. Tuzlu kurabiyeleri sevmiyorum çünkü aşırı susatıyor yiyince.
Tuzlu olanlar bana göre daha güzel
Tatlı kurabiyeleri daha çok severim.
Böyle vişne, kivi tadı gibi olan şeyleri severim tatlımsı🤣
Tuzluyu daha çok severim
Tuzlu kurabiye.
Tatlı kurabiyeler 10 adım önde benim için
İkisini de pek sevmem 1 tane tatlı yerim bırakırım
Tuzlu daha iyi, tatlı ile pek aram yok
Tuzlu kurabiye ve çayy💖
Tatli daha çok
tuzlu, tatlı şeyleri fazla sevmiyorum
Tatlı kurabiyeleri daha çok severim
Tuzlu.
Tatlı
Tatlı kurabiyeler, tuzluyla pek aram yok.
Tuzlu tercihim
Fark etmez
Tatlı :)
Mix olmalı
Tatlış
Tatlıı kurabiyeler
Tuzlu
Tatlı
Tuzlu iyi gider
Tatlı kurabiyeler tabikii
Tuzlu daha iyi ya
tatlı
Tatlııııı
Tatlılar
Tuzlu
Tatlı daha iyi
Tatlı kurabiyeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?