tatli kurabiye mi tuzlu kurabiye mi daha çok seversiniz?
#yilax


Selam,
Çikolata dolguluları ve un kurabiyesini çok severim.

Ama en çok tuzluu kurabiyeleri severim. Çayın yanında çok güzel gidiyor 🥰
Kurabiye dendiği anda aklıma hep tatlı olma ihtimali gelir
Cevap
10Cevap
sevdiğim kurabiye çeşiti pek yoktur ama en sevdiğim şekerli bademli kavala kurabiyesi tuzlu kurabiyeleri sevemiyorum maalesef
Merhaba...
Tatlı kurabiyeyi daha çok seviyorum ve tüketiyorum.
Önce un kurabiyesi, sonra elmalı kurabiye gelir. Ondan sonra da tuzlu kurabiye. :)
Kurabiueyi çok sevmemm ama mümkünse çikolatalı olanı tercih ederim 😋❤️
Tatlı kurabiye seviyorum ben
Tatlı kurabiye favorim elmalı kurabiye.
Az farkla da olsa tuzlu kurabiye diyorum ben :-P
Tuzlu kurabiye severim
Unlu mamullerin genelini severim🙄
Tuzlu kurabiye daha çok severim.
Tuzlu
Tatlııı 😅
Tatlıcıyım ben
Tatlı kurabiye 🍪
Tuzlu kurabiye
Tuzlu
İkiside🤤
Ikiside
Tatlı
Tuzlu
Tatlı ❤️
İkisini de
tatlıı
Pek sevmem
Ayırt etmem
Tuzlu kurabiye
Tatlı kurabiye
Tuzlu kurabiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?