Ben obez ruhlu olduğum için ayrım yapmıyorum hepsi benim bebişkomm💞

Cookie demediğim için soruma gelmemezlik yaparsınız diye çuk korkuyorum şu an
Ben obez ruhlu olduğum için ayrım yapmıyorum hepsi benim bebişkomm💞

Cookie demediğim için soruma gelmemezlik yaparsınız diye çuk korkuyorum şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kurabiye kuru o yüzden benim tercihlerim kekler
Yanına bi çay kahve 😋
Eminim çok lezzetlidir. Ellerine sağlık
Çikolata parçacıklı kurabiye çok severim eline sağlık afiyet olsun. ben tatlı kurabiye severim.
Zararla olan her şeyle aram çok iyidir fark etmez ıdkdkd
Aşkom onlar da o kadar lezzetli olmasalarmış
Tatlı kurabiyeler her zaman tercihim. Ellerine sağlık enfes görünüyor.
İkisini de sevmemeye başladım şu an.. 😒
Sebepp?
Bilmem.. Bir anda kapandı iştahım.. 😏
Ayy çok üzüldüm napıcaz şimdi
Şu çayı doldursan, belki gelir..
Patlamış mısırım ve çayım sadece kendime kadar var:/
Benim bardağı benim çayımdan doldur.. :/
Sen niye doldurmuyorsun🙄
Bugün çok yoruldum.. 😒
Ben de yoruldum üstüne hastayım hiiiiç dökemem
Engelll..
Engel çarpı engell
Öyle bir şey yok alfabede.. 😏
Alice sözlüğün yok ki nasıl anlayacaksın haklısın..
İban at.. Ben senin gibi nekes değilim..
Ben cimri değilim maaşım yatmadı sadece
TR79000640000011
İban bile gelmek istemedi..
Yarısını da sonra yollucam bulmaca gibi birleştir ahsjs
O zamana kadar maaş biter.. En iyisi sen yolla.. Benim iban gelmek için çırpınıyor Karadeniz gibi..
Tamam yolla yolla
Ne kadar bin atacan..
Çok bin dolar atıcam
Hem de dolar cinsinden.. 🤑🤑
Tabii😏
Bu soruyu duymamış olayım Tabii ki karışık
Toksam tatlı, açsam tuzlu ya
Elmali kurabiye favorim
Tuzlularla daha iyi
Tatlı kurabiye
Tatlı tatlıı
Özele bakar mısın acaba?
Tuzlu