Yeme & İçme Acıktım annem belki dolma koymuştur dedim, harbi dondurma çıktı kutudan. Sizin anneleriniz de böyle mi? saian1 Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Acıktım annem belki dolma koymuştur dedim dondurna cıktı iyimi Acıktım annem belki dolma koymuştur dedim, harbi dondurma çıktı kutudan. Sizin anneleriniz de böyle mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
padisahinkizi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Evde kimse yok herhalde, nasıl tek başına yiyorsun fjxjchdhd 1 3 Yorumla saian1 +1 yıl Evde iki kişiyiz zaten Yorumla padisahinkizi +1 yıl Kardeş olsa kalmazdı zaten, afiyet olsun😂 Yorumla saian1 +1 yıl Ailede genel olarak tatlı seven yok. Bir annem bi ben varım ikimizde tatlıdan haz etmeyiz arada böyle alıyoruz 2 haftadır dolaptaymıs misafire diye almışız unutmuşuz Yorumla
Meiry Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Ayni mutlulugu bende yasadim bugun sanki hazine bulduk jdjfkdk 1 0 Yorumla
ZEYNEPPZM Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sarma vs. şeyler çıkması daha sevindirici olurdu bence 0 1 Yorumla saian1 +1 yıl Açlıkta iyi gelirdi ama bunada şükür Yorumla
Hlly-UMG Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Canımız çekti bu saatte ve kardeşim. Yapılır mı bu 😂 0 0 Yorumla
aşkilettoperipellam Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Dondurma yok evde canım çok istiyor 1 2 Yorumla saian1 +1 yıl Adres ver göndereyim birader Yorumla aşkilettoperipellam +1 yıl Birader yarın sorun olmazsa alayım ekran aldım unutmamak için Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Erkekler pembe dondurma yiyormuydu 0 4 Yorumla saian1 +1 yıl Cinsiyetçi hmm Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl Ne bilim pembe felan sjskdh Yorumla saian1 +1 yıl Pembe olan herşeyin tadı güzeldir ŞWŞFİİWÇC Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl 😂 Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. Afiyet olsun 😃 benim yerimde ye 😃 0 4 Yorumla saian1 +1 yıl Yiyom yiyom Yorumla Gezelimmaksat +1 yıl Canım çekti😂 Yorumla saian1 +1 yıl Ismarlarım sanada Yorumla Gezelimmaksat +1 yıl https://imgyukle.com/i/RNbYpt buldum ki dolapta 😃 Yorumla
Ponce Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Bi hata vardır geri iade et 0 1 Yorumla saian1 +1 yıl Düşünüyorum algidayı arıcam birazdan Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. abi bu üzdü ama dolma daha güzel olurdu 0 0 Yorumla
Bacınızranavol2 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Dolma çıksa daha çok seviniyorum 😏 0 1 Yorumla saian1 +1 yıl Olsun bunada bereket Yorumla
delidolukızceg Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Kasık aldim geldim gömelim🤭😂🥄🥄 0 9 Yorumla saian1 +1 yıl Komşu 10 kısmetle gelir birini yer dokuzunu bırakırmıl afiyet olsun gel Yorumla delidolukızceg +1 yıl Dimi ya ama gelirsem sana kalmaz dondurmaya karşi zafim var😂🦍 Yorumla saian1 +1 yıl Varsa o kadar adres ver iki kutu yolliyim kral Yorumla delidolukızceg +1 yıl Sagolasin reis insallah haftaya yerim hastayim bogazlarim aci🥹🤒 Yorumla saian1 +1 yıl Geçmiş olsun dikkat et aldatıcı havalar Yorumla delidolukızceg +1 yıl Aynen ya 🥺🥺🚬 Yorumla saian1 +1 yıl Benımde agzımın içi dondu bırakıyorum Yorumla delidolukızceg +1 yıl Afied olsun reis 🤤 Yorumla saian1 +1 yıl Eywwww Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evde kimse yok herhalde, nasıl tek başına yiyorsun fjxjchdhd
Evde iki kişiyiz zaten
Kardeş olsa kalmazdı zaten, afiyet olsun😂
Ailede genel olarak tatlı seven yok. Bir annem bi ben varım ikimizde tatlıdan haz etmeyiz arada böyle alıyoruz 2 haftadır dolaptaymıs misafire diye almışız unutmuşuz
Ayni mutlulugu bende yasadim bugun sanki hazine bulduk jdjfkdk
Sarma vs. şeyler çıkması daha sevindirici olurdu bence
Açlıkta iyi gelirdi ama bunada şükür
Canımız çekti bu saatte ve kardeşim. Yapılır mı bu 😂
süphanallah ilk defa görenler
Dondurma yok evde canım çok istiyor
Adres ver göndereyim birader
Birader yarın sorun olmazsa alayım ekran aldım unutmamak için
Erkekler pembe dondurma yiyormuydu
Cinsiyetçi hmm
Ne bilim pembe felan sjskdh
Pembe olan herşeyin tadı güzeldir ŞWŞFİİWÇC
😂
Afiyet olsun 😃 benim yerimde ye 😃
Yiyom yiyom
Canım çekti😂
Ismarlarım sanada
https://imgyukle.com/i/RNbYpt buldum ki dolapta 😃
Bi hata vardır geri iade et
Düşünüyorum algidayı arıcam birazdan
Bu işte bir terslik var😄
abi bu üzdü ama dolma daha güzel olurdu
yok bizim validenin tapırları var :)
Dolma çıksa daha çok seviniyorum 😏
Olsun bunada bereket
Kasık aldim geldim gömelim🤭😂🥄🥄
Komşu 10 kısmetle gelir birini yer dokuzunu bırakırmıl afiyet olsun gel
Dimi ya ama gelirsem sana kalmaz dondurmaya karşi zafim var😂🦍
Varsa o kadar adres ver iki kutu yolliyim kral
Sagolasin reis insallah haftaya yerim hastayim bogazlarim aci🥹🤒
Geçmiş olsun dikkat et aldatıcı havalar
Aynen ya 🥺🥺🚬
Benımde agzımın içi dondu bırakıyorum
Afied olsun reis 🤤
Eywwww
Ters psikoloji
Allah Allah bak sen şu işe
Şans işte
Ne güzel