Zencefilli yılbaşı kurabiyesi yiyen var mı annem tadı çok acı oluyor dedi. Yiyen var mı?

Zencefilli yılbaşı kurabiyesi yiyen var mı annem tadı çok acı oluyor dedi. Yiyen var mı?
Zencefilli yılbaşı kurabiyesi yiyen var mı annem tadı çok acı oluyor dedi. Yiyen var mı?
Cevapla