Annem geçen geldiğinde bana kabak tatlısı getirmiş. Ben de sevmem, fazla yemedim. Şimdi açtım, böyle bir garip olmuş. Bozuldu mu acaba?

Böyle sanki bal gibi uzuyor falan salya gibi bozulmuş mu oluyor ama tadına baktım normal aynı bi fark yok

Annem geçen geldiğinde bana kabak tatlısı getirmiş. Ben de sevmem, fazla yemedim. Şimdi açtım, böyle bir garip olmuş. Bozuldu mu acaba?
Cevapla