Yemekten konu açılınca ben daha güzelini yaparım şeklinde bir diyaloğumuz oldu isteme aşamasındayız henüz daha önce hiç yemek yapmadım ama tariflere bakarak yaparım diye düşünüyorum. Bilmeli mi gerçeği?
Yemek yapmayı bildiğimi söyledim ama bilmiyorum, evlenince ne yaşanır?
Merhaba ; Evlenene kadar bence öğrenerek kendini geliştirebilirsin. ve eşini mutlu edebilirsin. şimdi bana feminist bir bakış açısıyla yorum yazan olur diye söyleyim kadın yemek yaparak erkeğini mutlu etmek zorunda değildir. herkes birbirini mutlu etmek zorunda olduğu için evlenir ve bişeyler yaparlar dip not olarak belirteyim :) Ve yaptığın yemeklerden çevrene ailene tattırarak daha iyisini yapabilirsin deneyerek olur bu işler :)
Elinin lezzetli olması dileği ile dostum :) iyi günler
Yalan söyledin yemek yapmayı bilmek ya da bilmemek önemli değildi kendi kendine yaptın bu kötülüğü siz kadınlar neden başvuruyorsunuz bu tür yollara bilmiyorsan bilmiyorsundur doğruyu söyleyince sevdiğiniz kişiyi kaybedeceğinizi ya da sizi bırakacağını mi düşünüyorsunuz ne kadarda yanılıyorsunuz bu tarz düşüncelere sahip olduğunuzda sevdiğinizin aklına artık şüpheyi soktunuz bilginiz olsun ve bu devirin insanıyla evlenmemek için bir neden daha
Adam direk yalancı bir kadınla evlendim başka neyalanrı var başka ne saklıyor acaba diyr diyr ona da zehir edicek hayatı. Kadınlar varya bazen gerçektem çok basit birletde olahan üstü saçmalıyorlar.
Hayır beyefendi yanılmıyorlar. Bu soru da bile adamın biri "Bir halta yaramadığın anlaşılır" tarzı görüş atmış. Böyleleri olduğu için, bazı kızlar da stres yapıyor.
Yalan ne olursa olsun insanda şüphe bırakır. Küçük sinek mide bulandırı hesabı. Gereksiz bir ben daha iyisi yaparım muhbbeti için sevdiği adama yalan söylemek nekadar doğru ki sizin için?
Peki sevdiği kadını yemeği güzel yapamadı diye üzmek ne kadar doğru sizin için? Yalan söylemesi hoş değil ama ilk yorumumu okursanız, neden kızların bu tarz yalanları çok söylediğini daha iyi anlarsınız, iyi geceler.
O farklı bir konu. Evet öyle saçma insanlar var yemek güzel olmamış diye eşini üzenler. Yalan her ne olursa olsun kadında da erkekte de kötü etki bırakır bunun nedenş ssebebş pembe yalanı olmaz. Sizede iyi geceler.
@sudesiyahseven bir halta yaramadığın anlaşılır diyen zihniyet her zaman olacak ve olmaya da devam edecektir bu tarz insanlar sadece nefes alan ve tamamen boş bir insandır benim gözümde bu yüzden bunlarin ne söylediğinin önemi yok stres yapmaya da gerek yok
Sevdiği kadını yemeği güzel yapamadı diye üzen kişi de maalesef oda boş ve gereksiz bir insan bir insan kadın erkek ne olursa olsun kaybedekcekse birini ya da başka herhangi birşeyi dogrulariyla kaybetmeli benim yaptığım kadın belli sevdiğini kaybederim ya da onun gözünde küçük düşmemek için bu yola başvurmuş ama yanlis bir yol hem kadınlar için hem erkekler için daha doğrusu insanın basvurdugu bu yol doğru değil bu yüzden bu devirde cidden evlenilmez ne kadınıyla ne erkeğiyle
Hahahahha. Bence de tarife bakılarak her yemek yapılabilir ancak şöyle bir eksisi var, herkes tarifte oranları başka başka verdiği için ben hangisini yapsam ki hangisi daha güzel olur diye düşüne düşüne içlerinden seçmeye çalışa çalışa basit bir yemeği yapmak tüm gün sürebiliyor. Temel ev yemeklerini öğrenmen zaten kolay. Hepsinin yapılışı aynı.
Tarifleri birebir yaparsan çok güzel yemekler yapabilirsin ama yinede yalan söylemiş sin. bence sen alttan alttan çok fazla yemek yapmadığım için o kadar çok bilmiyorum gibi laflarla çok da iyi olmadığını dile getir sonradan vay anam sen bana yemek yapmayı biliyorum dedin diye laflar yemezsin
tarifle yemeğin gerçek yapılışı farklıdır :D ben çoğu yemeği yaparım yemeklerimde lezzetli olur :) yemeğin güzel olacaksa bazı püf noktaları var onları öğrenmen gerekir :)
patlıcan sası olmasın diye tuzlu su da bekletiriz :D bamya yemeğinde bamya pişince sümük gibi jel salmasın diye limonlu su da bekletiriz :) adana yapacak olursam eti şişin üzerinde rahat tutması için az bi karbonat atarım :) gibi gibi :) bir sürü şey var yemek pişince yemek olmaz :) ona lezzet katmak önemli
Ay keşke öyle olmasaymis ama işte olan olmuş artık tariflere bakıp yapanlara yardım edip bir şeyler kaparsan hiçbir sorun olmaz evlenmeden önce evde yemekler yapsan sonra da evlenince bir yemek yapmanı söyleseler püf noktalarını bari annenlerden sorarak yapa bilirsin herkes yemek yapmayı bilmek zorunda değil ya
Kişiden kişiye değişir. Ben çok önemsemem yavaş yavaş öğrenilir. Hem bende çok severim yemek yapmayı. Ama çoğu aile için bu çok önemlidir.. İlla kadın çeşit çeşit yemek yapmak zorundadır. Öyle bir ailede yetişti ise arkadaş seni çok sıkacaktır.
Ayrıca evlilik arifesinde olduğun biri bunu nasıl bilmez. Dün taışmadınız heralde 🤷
niye iyi görünmek zorundayız kş, doğal ve samimi olsak her şey çözülecek, aydınlanacak halbuki. -birçok yemeği yapmadım, öğrenirim gibi geliyor ama tecrübem yok. yine de elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret ederim. demek zor olmamalı.
Beraber bir hayatı paylaşmayı düşündüğün birisine YALAN temelli bir başlangıç yapmak ne kadar dürüstce? Bence herşeyi tüm çıplaklığıyla konuşabilmeli insan. Evleneceği ya da evlendiği kişiyle zamanla kendini geliştirirsin dert etme
ayol sekerim endiselendigin seye bak benim annemde evlendiklerinde hicbisey bilmiyomus ama simdi kadinin masallahi var yoresel lezzetleri bile yapiyo memleketi orasi olan komsularimiz bile cok begeniyo gercekten tek derdin bu olsun guzelim
Niye gerçeği başında söylemedin? Herkes her şeyi bilemez. Herkesin bilmediği bir şey vardır. Her şeyi bilmek zaten mümkün değil ama öğrenirsin. İnternette videolar var, deneme yanılma yoluyla öğrenirsin. İki ay içinde öğrenirsin
Tarifi açınca yapamayan insan mı var? Aşçı mıyız kardeşim her şeyi kafadan yapalım. Ama öyle dediysen de bir an önce ufaktan öğrenmeye bak. Her neyse by 💅
Annene anlat durumu, o sana yardımcı olacaktır. Daha zamanın var isteme aşamasındasın, evlenene kadar ki sürece kadar annen sana bütün yemeklerin püf noktalarını gösterip ögretecektir
Bir iki hafta anneni mutfağa sokma, gözüne en zor gelenleri yap, eksiklerin olduğu yemeği tekrar yap, yapabildiğini görünce kendine güvenin gelir her şeyi yapabileceğini bilirsin.
Yalan söylemek kötü durumlara yol açar ama bilmediğini söyleyebilirsin. O kadar da kötü durum değil bu sonuçta. Kişiden kişiye değişir tepki durumları.
internette herseyin yapilisi var. sorun olmaz beraber de yaparsiniz. sen sonucta hizmetcilik yapmak icin evlenmiyorsun. yalniz dogruyu soyle, o an gurur yaptim falan dersin.
Ya arkadaşım neden dürüst olamıyorsun ki? Adam diyeceği tek laf yalancı bir kadınla evlenmişim. Daha başka ne yalanların var söylemediğin diye daha da zehir olur hayatın.
Artır her yerde yemek videoları ve yemek tarifleri kitaplarına 7/24 erişim hakkımız var. Yemek yapmayı bilmek artık bir kabiliyet değil önemli olan bunun aksiyon almak.
"Bilmiyorum" artık çok zayıf bir bahane geliyor bana YouTube gibi bir argüman varken yemek yapamamak ayıp olur şimdiden izleyerek denemeye başlayın bence.
Aile evinde annenden öğrenmeye calis. Annende hayırdır felan derse kendi başıma yaşayabilmek için öğreniyorum felan de. Videolar izle ve evin yemeklerini sen yap. Herkes tatsın yorum yapsın böylece eğitmiş olursun kendini.
Bence şimdiden ogrenmeye calis belki el becerin vardir yani bide yemek yapmak o kadrda zor birsey degil yani tarife bakip bile yapabiliyorsun ztn devir değişti anam iki dk da herseyi ogrenebiliyn bence kasma kendini ogrenmeye bak
Aman sende yemek yalmada ne var ana maddeler yağ salça soğan bu kadar bunu herseye koyacaksın hicbisey bilmiyorsan YouTube var zaten ben 1 satte 5 yemek yapıyorum bende bilmiyordum mesela insan ogrenio pişiyor zamanla
ne zaman yemek yapacakj olursan evdeki malzemelerden birinin eksik oldugunu söyle ve bunu tekrara bindir sonra doktora gidin hafıza kaybından şizofreni başlangıcı yazsın sana ve yemek yapmak zorunda kalmazsın...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence söylemelisin yalan söylediğin için terk bile edebilir şahsen ben yalana hiç affetmem ne olursa olsun bilmiyorsan da ögrenirsin zamanla