Kahvenin yanına bi içecek daha geldi ama ne olduğunu tam çözemedim 👀 kivi suyuna benziyor, du bakalım 😬
Sizler kahveyi şekerli mi tercih edersiniz şekersiz mi?
Sizler kahveyi şekerli mi tercih edersiniz şekersiz mi?


Kahve sevmiyorum genel olarak bana ağır geliyor Türk kahvesini hiç sevmiyorum. Şeker katsan şekerli bir tat geliyor tabi doğal olarak şekerli gelecek ama çok rahatsız edici bir şeker. Şeker katmasam bu sefer aşırı derecede acı geliyor. Kahve ile aram yok bir kez daha anladım 😄
Şekersiz seviyorum. Sade sade bana gel.. :D
Geldimmm
@SadeTurkKahvesi00 laaan :D welcome back Kahve :D
Sana mı welcome back siteye mi? :D
Evet kahve hızlı ve afilli bir giriş yaptı.. :D
Napim yaa asnavisnelik kırmızı çizgimiz 🥱🥱
Sonra ben uğraşıyorum vişneleri toplamakla :D
SSS reçel yapsana peee :D ne güzel işte meyvelerini topluyorsun 🤣🤣
tamam sorana ayıp olmasın 😅🍒
Oha kaç kişi soruyor :D
😅🤦♀️ bu soruyu sorana diyorum
Utandım ya lan 🙈 pardon terazi ^^'
Sıkıntı yoğğ genşşleer ♥️ devam edin ben izlemedeyim 😃
Haha sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir :D kahve işte bıd bıd yazıyor 😃
Yooğ ya soru hazırlıyordum birden taslaktan silindi kayboldu o kadar yazı. Yasım var sizi görmüyom 🤦🏻♀️
Ben mi bid bid yazıyorum? 😒😒 E sen çağırdın 🥱🥱
@terazininbiri en uyuz olduğum şey 💁♀️ Geçmiş olsun
@sadeturkkahvesi00 ben miii 😱
Sade sade sana geldim 😒😒
Neyse ki sordum 😌 beklerim 💁🏻♀️♥️
Teşekkür ederim ✌️
Orta şekerli yanında da ya draje ya da bitter olur
Allahım ya gif’in güzelliğine bak 😃
Cevap
28Cevap
türk kahvesi sevmiyorum ama kahveyi her zaman sütsüz ve şekersiz tüketirim
tamam biz de milliyetçiyiz ama türk kahvesi yasaklansın ya🤢
Ne alaka canım benim 😃
diğer kahve çeşitlerine nazaran tadının olmadığını savunuyorum:d
Yanında tatlı türü varsa şekersiz, yoksa orta içiyorum
Bir kere şekersiz içtim dünyam karardı. Şekersiz asla içemem.
Kızlar Bir Adım Öne şekerliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Orta ve yaninda muhakak limonata ile görsel umarim limonatadir
Gerçek kivi suyuymuş sordum da. Ama çoksell tadı ♥️
Onunla da denedim ☺️ hindiba ve hurma suyu da çok yakışıyor 💫
Bende o zehir gibi şeyi nasıl içiyorsunuz onu merak ediyorum bildiğin katran 😂
Yoo bildiğin kahvee 💁🏻♀️ ☕️
Şekerli içerim, diğer türlü midemi bulandırıyor. Bu bütün içecekleri için böyle.🥴
Şekersiz tercihimdir. Yanına %80 bitter çikolata da iyi gidiyor.
Türk kahvesi pek tercih etmiyorum, kalbimi etkiliyor.
Farketmez her türlü içerim..
Yeter ki kahveyi yapıp önüme getirebilecek birisi olsun..
Şimdi şekersiz içtim. Genelde şekerli bir şey içmeyi sevmem.
Sabah kahvesini az şekerli, günün diğer saatlerinde şekersiz
Şekersiz tercih ederim ama havasını atmam. 😅
Yeme içme fenomeniyim olum içerik yoğğ 😃
Yok yok benim demek istediğim başka idi. Hani şekersiz içenler bi havalı edasına giriyor ya onu demek istedim aslında sana lafım yok 😅😅
He yaa aynı şey şekersiz çay içenler için de geçerli 😃♥️
Sade tercihim şekersiz..
Turk kahvesi toplumun ortak abarti ornegi. Hic sevmem. Bence seviyorum icmeden yapamıyorum diyende show pesinde
Orta olsun lütfen 🙏 😊
Yaninda birsey olsun ya da olmasin sade Türk kahvesi.
Kişi suyu ne alaka imiş ki
Yanında ikram işte. Çikolata gibi düşün
Yoo çoksell. Hep gitcem 😌
Öyleymiş evet. Gerçek kivi suyu hem de
Beğendim diyorum mavili bi sal artık 👻
kahve sevmediğim için
hiçbir şekilde içmem
Türk kahvesi içmemek acı olmak
Şekerli Türk kahvesi içenler gitsin şerbet içsin
Şekersiz tercih ediyorum
Orta şekerli güzel oluyor ya
Ben vodkali seviyorum
Orta şekerli seviyorum türk kahvesini...
Orta şekerli genellikle o da olmadı sade
Şekersiz ya ben şekerli hayatta içemem.
sade olmalı kesinlikle
Şekersiz tercih ederim.
Sade olsun zehir gibi
Sade tercih ediyorum yanında çikolata ile
Sade kahve&çifte kavrulmuş lokum
Şekersiz yanında çikolata ile
Türk kahvesini tercih etmem 😂😂😂
Şekersiz
Şekersiz
Şekersiz seni sebepsiz
Tabi ki sade
Şekersiz olacak benim ki
Türk kahvesi içmem pek
orta severim genelde..
Şekerli içerim kahveyi şekersiz çok acı
Şekersiz
Şekersiz
Bol şekerli
Şekerli
2.5 küp şekerli
Orta şekerli
Sade içerim
Şekersiz tercihim
Şekerli
Şekersiz
Orta şekerli içerim
Orta şekerli
Şekerli
Ben orta içiyorum
Sade , şekersiz yani
Şekersiz..
Sade seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?