Bir kere kahveyi sade içtim ve cin çarpmışa döndüm. dd Siz kahveyi sade içebiliyor musunuz?
Sade içerim
Şekersiz asla!!!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sade içiyorum, şeker tadını bozuyor ve kahvenin gerçek aromasını bastırıyor. Biraz acı olmalı ki dibindeki telveye de saygı duyasın. Ama haliyle herkesin damak zevki farklı, şekerli içene de karışmam. Yanında bir lokum veya çikolata ile içmek daha mantıklı bence, şeker kahvenin içinde değil de dışarıdan gelirse daha hoş oluyor. Bazen yanında bir bardak su da şart zaten.
Cevap
6Cevap
Sade içerim
Şekerli içerim her şeyi
Sade yaparsan içerim.: )
Bir kaşık bazen şekersiz
Sade mümkünse.
Sade içerim
Orta şekerli
Şekerli
Ayda yılda bir içerim orta şekerli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?