Hamsiyi kılçıklı mı yersiniz, kılçıksız mı?
Eskiden ayıklardım 😅
Boğazımda kılçık kaldı, acile gitmiştim 😄😁
Eskiden ayıklardım 😅
Boğazımda kılçık kaldı, acile gitmiştim 😄😁


Küçük bir balık olduğu için (artık daha da küçük olacak yanlış avlama dolayısıyla) kılçığıyla uğraşmaya gerek yok ye gitsin. İki hamsiyi yarıp tost gibi birbirine yapıştır yani üst üste koy ve mısır ununa bula fırında pişir. Hamsi böyle enfes oluyor. Uğraşması zor ama yemesi mükemmel.
Ton balığı hariç balık yemiyorum ve sevmiyorum. Kılçıkla falan uğraşmak bana göre değil. Ama birisi benim için kılçığını ayıklayıp önüme koysa yerim. 🙄🙄
kılçıklı kılçıksız
Tesadüfe gel. Biz balık yedik şimdi 😲
Cevap
58Cevap
Hepsini yerim hamsinin kilcigi alinirmi ya ugrasamam usenirim
Kılçıksız :D annem böyle güzel güzel ayıklar hamsııılı pilav yapar (al yine canım çekti)
Kötüsün 😃😃
Değilsin :) olamazsın. Lafın gelişi o
yani hamsi güzel taze ise kılçık zaten pişerken nerdeyse yok olur misal marmara hamsisi ayıtlanmadan yenmez
En sevdiğim balık türü hamsi hemen ağzıma atar yerim sarma gibi kılçık çok hissetmem zaten çok küçük ve cok tatli
Mm😋 Hamsi En Sevdiğim Balıklardan Boğazım Şifaya Kavuşunca İnşallah Yicem Hamsinin Kılçıktan ne olacak ki 😄 Kılçıkli de yenir
Hamsinin kılçığından ne ola sanki garibimin şuncaaz canı var 😂😂 direk kılçıklı bir biçimde yenir 😁
Az önce yedim ve kılçıksız daha iyi. Kılçıklı nasıl yiyorsunuz ya? 😳
Hamside kılçık mi var canlı canlı bile yenir hamsi yeterki hamsi olsun 🤣
hamsi kılçıklı yenir. çıtır çıtır ızgarada yapılmış olacak.
bu lezzeti hiç tatmadım ama dilerim Türkiyeye geldiğimde tadacağım
Somon lazım bize minicik parmağımdan küçük balığı rizeliler yesin
Kılçıkları da dişle ezmek gerekir kraker gibi gider ondan sonra 😅
Fark etmez kılçıkları rahatsız ediyor ama gene lezzetli güzel 😋😋🤤🤤
Ben normal balıkları da kılçıklı yiyebiliyorum. 15 tane kedi beslemekten onlara benzedim biraz.
Kılçıksız yerim tabi.
Hiç sevmem bir kere yedim onda da kılçık boğazımda kaldı oluyodum aw
Olduğu gibi yerim onun kılçığından ne olacak 😃
Ben acilde açtım gözümü 😃
Nasıl yaa?
Evet boğazımda takılı kaldı, ne yutabildim nede çıkartabildim
Ufacık ama bak sen açtığı derde.. geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙂
Yediğim yere bağlı evde yiyorsam kılçıksız dışarda yiyorsam ellerimi batırmam kılçıklı yerim
Küçükken ayiklamaya çalışırdım sonra bir kere denemiştim kilciksiz yemeyi o gün şimdiye kadar iskenc çektiğimi anladım djjdjd
Hamsi yemeyin ya hem küçük hem kokuyor.
Iyyy hiç sevmem
Onunla mı uğraşacağım 😀
Hamside kılçık mi varmis? Hadi canım 😂😂
Genelde kilciksiz yerim ya sen
👍😅
Şalgamı sek hamsiyi kilciklariyla mideye indiriyorum
Bi sey deyim mi ama sanirim kilciklari cikariyorlar cok hava attim ama skckgk
Kılıklı yiyenlerin kendine saygısı yoktur. Ya çok hızlı yerler ya da midesizlerdir
Hamsi sevmiyorum tadı cidden çok ağır geliyor yiyemiyorum 🤷♀️
Hamsinin kılçığından bir şey mi olur yuttt
Karadenizliyim ve hamsiden nefret ederim 🥴
Kılçıksız tabi ki de😊
Kılçıklı yerim iyi kızarmışsa 😋
Kılçıksız yerim. Ama hamsiyi pek sevmiyorum.
Hamsi dediler mi alan sular durur. Kilçikli yerim
Hamsi koydim tavaya da
Başladi oynamayaaa
Her işin adabı var kılçık ile balık yenmez
Genelde kuyruğunu ayırıp, kılçığıyla gömüyorum
Kılçıksız ama pek sevmiyorum.
Onun Kılıçığından ne olacak ki
Kılçıkla kim uğraşır 🙄🙄
Bulursam herşeyiyle 😁
İyi akşamlar, ben kılçıklı yerim ve hiç affetmem.
Kılçılsııız yemek şahsen daha iyi
İkisi arasında kalıyorum diye hamsi yemiyorum
Bogazima takilmiyor rahatca yiyorum
Güzel pişmiş kilcikli gömerim 😍
Kılçıksız bir tam ekmek arası
Hamside kılçık mı varmış?
Yemedim ama kılçıklı güzeldir herhalde.
Her türlü gider hamsi
Hamsinin kılçığından ne olacak :) bodoslama yerim
Kilciksiz kilcikli ne yeniyo
Tabiki kılçıklı yerim cips niyetine
Fark etmez her türlü yerim
Kılcıklı çatalla elimi bulaştırmadan yiyorum
Hamsi ne ki kılçığı ne olsun.
Kılçıklı
Kılçığı sadece hamside severim
Hamsi sevmem.
kilciksiz
Kılçıksız
Kılçıklı yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?