ben sevgililer gününde sevgilime kalp şeklinde çikolata parçacıklı kurabiyeler yapmıştım ve beraber denizin kiyisinda şarap ve meyveler eşliğinde yemistik... ilk sevgililer günümüzdü ama hala o günlerdeki gibi romantik etkinlikler yapmaya bayılıyoruz
Bir kere erkek arkadaşım sevgililer gününde elmalı kurabiye yapmıştı bana. Kendimi öyle özel hissetmiştim ki anlatamam <3 Bence erkekler bol bol katılın bu yarışa, ben de yorum olarak eklerim pastamı haha!
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilim olsaydı eğer, emin olun ona en güzel pastayı yapardım)
Kızlar Ne Diyor
13 Şubat dogum günüm bana böyle pasta yapıp getirsinler 😃
el becerim yok zamanım da yok hem yapsam oğluşuma yaparım
pasta yapmayı sevmem ama annemin yaptığı pastaları süslemeye bayılıırm :)))
Sevgilim yok ama ödülü kazanırsam annemle babam hediyenin hakkını verir Dr otker ksbsbb
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi sorusu aklıma gelir hep ☺️☺️❤️
Pasta yapmayı severim süslemesi ayrı bir zevk veriyor
Pasta yapmayı severim süslemesü ayrı bi zevk veriyor
sizce ben hediyemi bile aldıktan sonra terk edilmiş miyimdir
Sanırım kendim için yapıcam ve kendimle kutlayacağım sevgililer gününü buda en güzel şey benim için.
Benim pastamın pek romantik olacağını düşünmüyorum ama
Pastayı hak edecek adama denk gelelim de, o zaman yaparım :)
Bu kadar harikasını yapamam sanırım herkesin ellerine sağlık 😊😊
Doktur otkerrr☺️☺️☺️
Pasta yapmayı seviyorum ayda bir mutlaka yaparım en çok cikolatalisina bayilirim
Kırmızı meyvelerden oluşan ve kırmızı-pembe süslemeler içeren, ışıltılı ve jöleli bir pasta çok çekici olurmuş
ben sevgililer gününde sevgilime kalp şeklinde çikolata parçacıklı kurabiyeler yapmıştım ve beraber denizin kiyisinda şarap ve meyveler eşliğinde yemistik... ilk sevgililer günümüzdü ama hala o günlerdeki gibi romantik etkinlikler yapmaya bayılıyoruz
Bir kere erkek arkadaşım sevgililer gününde elmalı kurabiye yapmıştı bana. Kendimi öyle özel hissetmiştim ki anlatamam <3 Bence erkekler bol bol katılın bu yarışa, ben de yorum olarak eklerim pastamı haha!
Sevgilim olsaydı eğer, emin olun ona en güzel pastayı yapardım)
• birlikte olduğunuz resminin pastada olucak
• yanına bir kaç anı tarihleri
• onun ve benim ortak sevdiğimiz renkler
• futbol takımlarımız 😮💨😮💨
Kendi pastanı kendin yapmak tabii ki güzel dir Dr. Oetker malzemeleriyle
#DrOetkerleSevgililerGünü
Keşke şöyle güzel bir pasta yapacağım sevgilim olaydı
Benimde sevgilim olsa pastayı ben yapardım bulaşığı ona kitlerdim😂
Olurum tabıkıde neden olmayacaksın bu Sevgililer Günü'nde benim pastam Sevgilin mi daha ay daha güzel daha şık olması lazım
Pastamın romantiklik seviyesi sevgilimin zekasıyla eş değer olacak
her buluşmamızda ufak da olsa bi tatlı , pasta yapıp götürüyorum. Bizim ilişkimizde pasta tatlı pek özel gözükmüyor artık göze 😂
Maalesef pasta yapabileceğim ne bir sevgilim, ne de param var.
Ya ben yapamadım ama arkadaşım getirmiş çok güzel yedim 😂
Ya ben bendim pasta gibi kızım ya yemişim pastayı 😂
Fazlaaaaaaa kırmızı olacak franboğazlı ve güllerle dolu
Pasta yapmayı severim ama kendime yapacağım. "İyi ki sapım" pastası :))
Elimde malzeme olsa yapmazmıyım renkli renkli pastalar
Erkekler Ne Diyor
Güzel seven olsa o zaman katılabilirdim
#Hükümdar
pasta yapacak kadar tecrübem olsaydı kendi pastanemi kurmuştum vallaha :)
Pasta candır. Pasta gibisi, var mı arkadaş. Ah annemin çok uğraştığı ama her seferinde farklı bir tat tutturduğu pastalar. Canım annem
Pasta yerine sevecek birini alsam hediye olarak 😄😊 çok daha anlamlı olurdu.
Ben yapamam o kadar tecrübeli değilim ama yapan birisi olursa yerim 😄
Deneyelim bakalım 😂 pizza tarifi verseydiniz daha iyiydi
Anamın yaptığı ıslak keki yapmaya çalışırken fırını yaktım benden bu kadar katılan arkadaşlara şans diliyorum.
Sevgilimle yeni ayrıldım yarama tuz basma. şimdiden herkese mutluluklar ve yarışma içinde başarılar dilerim.
çok yaptım pasta ama profesyonelce değil tami ama amatörce de değil var biraz yetenek 😎😎😎
Pasta yapmadım ama yapmak isterdim eğer hayatımda biri olsaydı yıkıklar buraya..
Hazıra konanlarda bugün. Pasta yapanların ellerine sağlık
Dr. Oetker ürünleri cok sağlıklı ve kaliteli ne ürünü olursa olsun mukemmel
Harika yemekler yaparım ama pasta yapmayı hiç denemedim.
Kendi kendimi mutlu etmek adına bu pastayı yapabilirim.
Hemen, romantik bir Sevgililer Günü pastası hazırla,
Pasta yapmam ben muhtemelen ne yapmalıyım bilmiyorum
Her şeyin en güzelini, en romantiğini ben yaparım 😉
Muzlu 3 katlı çikolata asla olmayacak birde vanilya meyveler olmazsa olmaz çilek kiraz ahududu 😎🎄
Sevgilim yok olursa ondan daha tatlı bir pastada yapamam zaten.😂😂😂
Pasta çıkolatali olacak bütün çikolata parçaları olmucak sade
Aslında pasta yapmak değil de pasta seçmeyi severim 😄
Neyseki sevgililer günü planımız bellide pastayla uğraşacak zamanımkz yok
Pasta yapmak gerçekten çok eğlenceli bir de Dr oetker ile daha keyifli oluyor
Kıpkırmızı bir pasta yapmayı düşünüyorum çok orijinal bir fikir değil mi ben buldum 🤪🤣🤣
Mantıklı bir uygulama fakat pasta yapmak o kadar kolay olmasa gerek
Pasta işi çok güzel de yapması zor ama tabi alışmak lazım
Ya yapılır yapılır da bunu yapmaya değecek biri var mı ki acaba
Maalesef 14 Şubat 'ı yalnız ve herzman gibi çalışarak geçirecem😆
Çok güzel elinize sağlık emeğinize sağlık
Her zaman benim favori Dr. Oetker. ^^