Et, balık, tavuk ve sebze sularınızı evde gıda katkısı olmadan hazırlayarak kullanmalısınız. Doğal ve mevsimler gıdalarla evde hazırladığınız stoklar sağlıklı olmanın yanı sıra, aynı zamanda çok lezzetlidir.
Buz kalıpları, kağıt bardaklar İle derin dondurucuda farklı ölçülerde saklayabilir ve dilediğinizde kullanabilirsiniz. Farklı yemekler için, farklı soslar ve lezzetler yarattığınız gibi , kollajen desteği ile cilt güzelliğinizi destekleyebilirsiniz.
Sağlıklı yaşamın ilk şartı, doğal gıdaları, doğal haline en yakın şekilde hazırlamak ve tüketmektir. Mevsimsel gıdalar İle yapılacak tüm stoklar sağlıklı yaşama atacağınız ilk adımlardan biridir.
Kısaca, içinde gıda katkı maddesi bulunan hiçbir ürünü kesinlikle sağlıklı bulmuyorum. Ayrıca katkı maddeleri nedeniyle sahte bir tat almak gerçek tatların yerini asla tutamaz. Doğanın bize hediye ettiği nimetlerden yararlanalım.
Bulyonları düzenli kullanım için kesinlikle sağlıklı bulmuyorum ve mutfağında kalıcı olarak yer vermemelisin. Bulyonlar her ne kadar pratik bir lezzet artırıcı olsa da içerdiği yoğun katkı maddeleri ve yüksek sodyum oranı nedeniyle sağlık riskleri taşır. Bu küplerin iki büyük sorunu var öncelikle tek bir küp bile günlük tuz limitinin büyük bir kısmını içerir bu da farkında olmadan tansiyon gibi riskleri artırmana neden olur. İkincisi yüksek oranda MSG (Çin Tuzu) ve yapay lezzet artırıcılar barındırır. Bu maddeler yemeğe suni bir lezzet verir ve seni sürekli daha yoğun tatlara bağımlı hale getirirken, yemeğinin doğal besin değerini düşürür. Bu nedenle bulyon yerine daha sağlıklı ve besleyici bir çözüm benimsemelisin. Kendi kemik suyu veya tavuk suyunu (sebzelerle) evde hazırlayıp dondurarak kullanmalısın. Bu doğal sular yemeğine sadece lezzet değil aynı zamanda protein ve kollajen gibi gerçek besin değeri katar.
Yemeklere katılan bu bulyonlar oldukça sağlıksız şeylerdir. Bunları kullanmak yerine kemik haşlayıp kemik suyunu, tavuk haşlayıp tavuk suyunu kullanmak daha güzel olur. Bu suları küçük kaplar içinde buzdolabında saklama şansımız vardır.
Merhaba, aromaları çok güzel ama tuz ve tuz benzeri kalp damar sağlığı ve kan basıncı için hiç de iyi olmayan mikro maddeler içeren bu ürünleri aşırı sağlıksız buluyorum. Fakat zaman zaman kullanıyorum. Ayrıca içlerinde beynin bu maddeyi lezzetli algılamasını, yedikçe yemek istemenizi sağlatan mono sodyum glutamat ve çin tuzu oluyor. Bu tarz ürünlerin muhteviyatı yalnızca bu saydığım maddelerden oluşmuyor illaki ama bu maddeler olmadan eşsiz bir bulyon lezzetinden sözetmek mümkün değil. Bence özellikle kan basıncıyla ilgili sorun yaşayan bireylerin dikkatli kullanması ve kullanırken miktarına dikkat etmesi gereken ürünler bunlar.
Bence sağlıksız, bulyonlar yerine tavuk ve kırmızı etleri haşlayıp sularını alıp o suların içine baharatlar ve sebze parçaları ekleyip buz poşetlerine doldurup buzluğa koyup daha sonra yemeklere kullanmak en iyisi. Ama bedenini kimyasal maddelerle ayakta tutanlar sağlığı fabrikasyon gıdalarda buldukları için bu tür lezzetlere karşı ön yargılı davranırlar aslında bunu onlara bu bulyonlar gibi fabrika ortamında üretilen ve kimyasallarla ömürleri uzunlaştırılan sözde gıdalar yaptırıyor. Kısacası bu tür sözde gıdalar insanların her alanda geriye gitmesine ve yozlaşmasına sebep oluyor böylece insanlar daha kolay asimile edilebilir hale geliyor.
Kesinlikle lezzet katıyor. Pilav yaparken çorba yaparken kullanıyorum. Çok sağlıklı değil tabii ama her zaman tavuk suyu et suyu kullanamıyorum. Elimde hali hazırda tavuk suyu, et suyu olursa tabi ki onları kullanıyorum ki çok daha sağlıklı ve lezzetli oluyor.
yer miyim evet yerim.. kullanıyor muyum , et yemekleri ve çorbalara ekliyorum evet.. ama içindekiler kısmını inceleyin.. etten başka her şey var içinde.. yararlı bir şey değil kesinlikle.. sırf yapay katkı malzemeleriyle yapılmış ve aslında yarardan çok zarar veren şeyler olduğunu düşünüyorum.. ama lezzet ve kıvam veriyor katıldığı yemeklere..
Hic kullanmiyorum. Annem kullanmak istedigi zmnda karsi cikiyorum neden bilmem bana saglikli gibi gelmiyor yapay geliyor. Kullanmamak klasik tariflerin disina cikmamak ekstra katkilarda bulunmamak en iyisi gibi
Et, balık, tavuk ve sebze sularınızı evde gıda katkısı olmadan hazırlayarak kullanmalısınız. Doğal ve mevsimler gıdalarla evde hazırladığınız stoklar sağlıklı olmanın yanı sıra, aynı zamanda çok lezzetlidir.
Buz kalıpları, kağıt bardaklar İle derin dondurucuda farklı ölçülerde saklayabilir ve dilediğinizde kullanabilirsiniz. Farklı yemekler için, farklı soslar ve lezzetler yarattığınız gibi , kollajen desteği ile cilt güzelliğinizi destekleyebilirsiniz.
Sağlıklı yaşamın ilk şartı, doğal gıdaları, doğal haline en yakın şekilde hazırlamak ve tüketmektir. Mevsimsel gıdalar İle yapılacak tüm stoklar sağlıklı yaşama atacağınız ilk adımlardan biridir.
Kısaca, içinde gıda katkı maddesi bulunan hiçbir ürünü kesinlikle sağlıklı bulmuyorum.
Ayrıca katkı maddeleri nedeniyle sahte bir tat almak gerçek tatların yerini asla tutamaz.
Doğanın bize hediye ettiği nimetlerden yararlanalım.
Bu hem sağlığımızı, hem de cüzdanımızı korur.