Benim var kilom yok ama bakıyorum oram buram büyüyor. Az da yiyorum ama hareketsiz yaşamdan dolayı yaglaniyor vücut keşke senin gibi olsaydım sjsjsjsjs
tek sebebi ekonomik olmasın. çocuklar için dışarıda o kadar sağlıksız poğaçalar var ki. bence sağlıkları için evde yapıyorsun. tek faktör ekonomik değildir :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Cola değilde çayımı alır gelirim.. Yanında da süzme peynir oh... 2 günde 1 poğaça daha ne olsunn...
Beklerim başımın üstünde yerin var 🙋🏻
Teşekkürler..😊
🙋🏻
Yahu şu an öyle acım ki edemiyorum kalkayım dişlerimi sıktım bunu görünce gozum kalmasın sonra boğazınızda kalır sjjssjsjal
Az önce tane yedim kalmadı 😄
Ahahaha afiyet olsun. Bende kalkabilsem birşeyler yiyeceğim 😄😄😄
Yat yat kalkma 12 te kadar yolu var😄
Yok be geç oldu sonra diyoruz neden vücudumuz yaglaniyor.
Benim hiç öyle dertlerim yok gece 12ye kadar durmadan dönüp duruyorum yağı bırak ben eriyorum😄
Benim var kilom yok ama bakıyorum oram buram büyüyor. Az da yiyorum ama hareketsiz yaşamdan dolayı yaglaniyor vücut keşke senin gibi olsaydım sjsjsjsjs
Sen bi evlen çocuklar olsun bak neler oluyor 😄
Evlilik için daha çok erken benim için lakin bilmiyorum çok merak da ediyorum walla nasil bir şey diye
Vayyy sıcak sıcak ne giderdi 🤦♂️ eline sağlık kargo yapıyor musun 😅
satış yapmıyorum yiyecek gelir yer sende ha😒
Şansıma... 🤦♂️ Gel dedinde gelmedik mi 😅😁😁
Bay bayan genç yaşlı çoluk çocuk herkese kapim açık bu kapı ben geldim diyene kim olursa olsun kapanmaz😒
Helal 🥳🥳
Ben sabah kahvaltısı için bir kaç tane alabilir miyim 😊
Tabi ki🙋🏻
gece gece olsada yesek :D acıktım sankı. borcam cok guzelmıs
Tepsinin yarısı o daha kahvaltiya saklananlar var 🙈 3 tane gömdüm hemen😄
sana bunu yaptıran güç nedir çok merak ettim :D
Ekonomi😄
yani yapmasan dışarıdan almak zorunda olduğun bi durum mu var? kim yiyor bu kadar poğaçayı :D
Değil miyiz çocuklar çok seviyor 😄
tek sebebi ekonomik olmasın. çocuklar için dışarıda o kadar sağlıksız poğaçalar var ki. bence sağlıkları için evde yapıyorsun. tek faktör ekonomik değildir :)
O en büyük sebebi elbette
Kilo almaya niyetim yok
Peki alma
Securty misin
Özel güvenliğim evet
İzmir Optimum da mı yoksa
Mesleğim özel güvenlik çalışmıyorum
Oda iyymis
Off ama mükemmel yaa yerim ben 😂
Teşekkür ederim 🙋🏻
5kişi ile stoklar sınırlıdır
15 ,20 kişiye de yaptım yaparım 😊
Bizi yeme poğaçayı ye😄😄😄
Bi gün 15 20 kisiyle beklerim görüşürüz😉
Ver adresi yarın geliyorum😄😄
Yaw izmirmiş gel emem😄😄😄😄
İzmir Bornova yarin bekliyorum😎
Hahaha net ez caminin orası dimi, yakama beyaz karanfil takarım
Siyah gül😎😄
Poğaça için çok masraflı, ben burada bi pastaneden alır sen yapmış gibi yerim😄😄😄
Afiyet olsun😄
Saolasın da çiğ köftemi smylesem poğaça da kuru kuru ne biliim
Ay sonu görürsün elektrik faturasını 😂
190 civarı geliyor genelde
eletrikli cihazlar örneğin fırın, ütü, süpürge son olarak çamaşır makinası çok akım çekiyor
Evet biliyorum
sağlık olsun
Of of of yaptırcaksın bana bu saatte yaa :D
Kalk kalk 😄
Valla hazırlasam mı bilemedim cidden :D
😄
Ben soframda başka takıldım bugün 😄
marifeet ya :) çook lezettli :)
💐
Bu saatte yemem kilo yapar eline saglik
Teşekkür ederim 🙋🏻😄
Geldim
Hep beklerim canım benim
Geldim
Gel kardeşim başımın üstünde yerin var
Teşekkürler
canım çekti 😭
İzmirdeysen kalk gel canım
adana askim :(:(
Ellerine sağlık
Teşekkür ederim 🙋🏻
np
Geliyorum 🙂🙂
Beklerim
Memleket nereydi
Yarın geliyorum
İzmir
Tm 2-3 güne oradayım ciddiyim
Tamam bende ciddiyim
Özelden yazdım
Ya cok guzrl gorunuyor ama kıloooo
Op eline sağlık çok hoş görünüyor
Mmmm ama diyetteyim
Bende ama dayanamıyorum😄