Yeme & İçme 30 saattir bir şey yemedim üşendiğim için sabaha sağ çıkar mıyım? Dağınbüleği Takip Et Xper 4 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sizin en uzun aç kaldığınız süre nedir Ben üşendiğim için 1 bucuk gündür açım 30 saattir bir şey yemedim üşendiğim için sabaha sağ çıkar mıyım? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et
χάσμα Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl 1 hafta kadar max 1 ay miydi insanin aç kalabilme suresi ney yanliş olmasin 0 2 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Bilmiyorum ki Yorumla χάσμα +1 yıl Bir kaç ay sıkıntı olmaz işte devam o yuzden Yorumla
theprotection Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Çıkarsın açlıktan ölmezsin susuzluktan ölebilirsin ama su iç 0 2 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl İçiyorum Yorumla theprotection +1 yıl O zaman ölmezsin Yorumla
microbaby Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl AHAHAHAHAHAHAOEJEOEJRKRİSHWKJEKDHEİEHDJDHDJHRJEHEDHHEHDJEİEJEKSJOEJDODHFKDHDKRJODHFODJR. 1 2 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Noldu Yorumla microbaby +1 yıl Cok komik Yorumla
Bad_Guyy Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl O konuda asla üşenmem yemeğe harcadığım paraya bazı insanlar ev geçindiriyor 😅😅 0 7 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Neler yiyorsun Yorumla Bad_Guyy +1 yıl Genelde et türü şeyler pastırma , antrikot , pirzola vb. yiyorum neredeyse her gün başka bir çeşit et yiyorum ama bir çiftlikten alıyorum tüm yediğim her şeyi o yüzden güvenilir yani Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Ne kadar şanslısın Yorumla Bad_Guyy +1 yıl Neden? Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Yaşadığımız zamanda temiz güvenilir gıda bulmak zor Yorumla Bad_Guyy +1 yıl Gut olacağım yakında B12 ölçtürdüm ülke rekoru olabilir😅😅 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Heay maşallah balık da ye omega 3 Yorumla
FısFısOdaSpreyi Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kalk domates ekmek falan ye 0 3 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Üşeniyorum sabah yerim Yorumla FısFısOdaSpreyi +1 yıl Ya ölürsen? Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Allah korusun ya korkutma Yorumla
ZaruRi_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Ben çok yorgunum o yüzden bir şey yemedim yemedim 0 4 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Kaö saattir Yorumla ZaruRi_ +1 yıl Sabah kahvaltıda kahve içmiştim iki tane de mandalina Yorumla Dağınbüleği +1 yıl E seninki 2 gün bile değil ben 30 saattir tek lokma bişey yemedim Yorumla ZaruRi_ +1 yıl Ben sadece yorgun olduğumu söyledimÜşenmesem yerdim Yorumla
mankafa_25 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl burada soru sormaya üşenmiyorsun 1 3 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Hajaha çok güldüm buna Yorumla mankafa_25 +1 yıl Üşenmedin mi Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Üşendim ama can sıkıntısı Yorumla
bluemet Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl hedefin kac kilo vermek😅 0 6 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Kilo vermek için değil vallaha üşeniyorum 52 kiloyum Yorumla bluemet +1 yıl bence artık 52 degilsin😂 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Ahaha sabah tartılırım Yorumla bluemet +1 yıl sbaaha kadar bsyler yemezsen tartılmana ihtiyac kalmaz kanka, imam kilo ayrımı yapmazsızın herkese esit dua ediyor😔 kalk hadi meyve filan ye barii Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Asıl gece yemek zararlı kalpten giderim falan Yorumla bluemet +1 yıl gece yiyenler kalp krizi gecirseydi dünyada obez kimse kalmazdı be kanka😂 Yorumla
CharlieChaplin21 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Ay yalanını dikim 😁 0 14 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Gerçek valla Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Neden peki böyle bir şey yaptın Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Evde kimse yoktu ben de üşendim Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Nasıl bir delisinnn sen sbsjnss Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Hajaj ne bileyim bebeğim Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Kalk bişeyler ye öleceksin aaa Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Sabah yerim hiç kalkasım yok Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Umarım açlıktan bayılmazsın 😂 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Sen gelirsen bayılma Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Bayılmam Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Gelemem ben Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Bayılırım amaaa Yorumla CharlieChaplin21 +1 yıl Ambulans çağırayım 😏 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Sen gel Yorumla
redlabell34 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Alışmışsındır açlığa 0 3 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Alıştım sadece başım ağrıyor Yorumla redlabell34 +1 yıl Sigara varsa yak bir tane Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Sigaraya gelmiş zam daha da içmem bıraktım Yorumla
ısımbulmakuzereyim Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl ince bacak mısın 0 2 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Evet Yorumla ısımbulmakuzereyim +1 yıl hayalimdeki kız modeli, bana hep şişkolar büyük popolular denk gelmişti :D Yorumla
techneler Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Su içmişsen yaşarsın 0 1 Yorumla Dağınbüleği +1 yıl Garip bir şekilde sanki ağır yemekler yemiş gibi susyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
1 hafta kadar max 1 ay miydi insanin aç kalabilme suresi ney yanliş olmasin
Bilmiyorum ki
Bir kaç ay sıkıntı olmaz işte devam o yuzden
Çıkarsın açlıktan ölmezsin susuzluktan ölebilirsin ama su iç
İçiyorum
O zaman ölmezsin
AHAHAHAHAHAHAOEJEOEJRKRİSHWKJEKDHEİEHDJDHDJHRJEHEDHHEHDJEİEJEKSJOEJDODHFKDHDKRJODHFODJR.
Noldu
Cok komik
O konuda asla üşenmem yemeğe harcadığım paraya bazı insanlar ev geçindiriyor 😅😅
Neler yiyorsun
Genelde et türü şeyler pastırma , antrikot , pirzola vb. yiyorum neredeyse her gün başka bir çeşit et yiyorum ama bir çiftlikten alıyorum tüm yediğim her şeyi o yüzden güvenilir yani
Ne kadar şanslısın
Neden?
Yaşadığımız zamanda temiz güvenilir gıda bulmak zor
Gut olacağım yakında B12 ölçtürdüm ülke rekoru olabilir😅😅
Heay maşallah balık da ye omega 3
Kalk domates ekmek falan ye
Üşeniyorum sabah yerim
Ya ölürsen?
Allah korusun ya korkutma
Ben çok yorgunum o yüzden bir şey yemedim yemedim
Kaö saattir
Sabah kahvaltıda kahve içmiştim iki tane de mandalina
E seninki 2 gün bile değil ben 30 saattir tek lokma bişey yemedim
Ben sadece yorgun olduğumu söyledimÜşenmesem yerdim
burada soru sormaya üşenmiyorsun
Hajaha çok güldüm buna
Üşenmedin mi
Üşendim ama can sıkıntısı
hedefin kac kilo vermek😅
Kilo vermek için değil vallaha üşeniyorum 52 kiloyum
bence artık 52 degilsin😂
Ahaha sabah tartılırım
sbaaha kadar bsyler yemezsen tartılmana ihtiyac kalmaz kanka, imam kilo ayrımı yapmazsızın herkese esit dua ediyor😔 kalk hadi meyve filan ye barii
Asıl gece yemek zararlı kalpten giderim falan
gece yiyenler kalp krizi gecirseydi dünyada obez kimse kalmazdı be kanka😂
Ay yalanını dikim 😁
Gerçek valla
Neden peki böyle bir şey yaptın
Evde kimse yoktu ben de üşendim
Nasıl bir delisinnn sen sbsjnss
Hajaj ne bileyim bebeğim
Kalk bişeyler ye öleceksin aaa
Sabah yerim hiç kalkasım yok
Umarım açlıktan bayılmazsın 😂
Sen gelirsen bayılma
Bayılmam
Gelemem ben
Bayılırım amaaa
Ambulans çağırayım 😏
Sen gel
Alışmışsındır açlığa
Alıştım sadece başım ağrıyor
Sigara varsa yak bir tane
Sigaraya gelmiş zam daha da içmem bıraktım
Çıkarsın tecrübe ile sabittir
Çıkarsın
ince bacak mısın
Evet
hayalimdeki kız modeli, bana hep şişkolar büyük popolular denk gelmişti :D
Su içmişsen yaşarsın
Garip bir şekilde sanki ağır yemekler yemiş gibi susyorum