Sabah kahvaltısında mutlaka çay içiyorum. Atıştirmaliklarin yanında özellikle kurabiye, kek gibi tatlı atıştirmalıklarin yanında şekersiz çay içmeyi tercih ediyorum. Birde çayı fincanda içmeyi seviyorum, ince belli bardaklar ile içilen çay beni kesmiyor.
Bu fincan bile küçük...
Kahveyi günün her saatinde içebilirim. Arkadaslarim ile içeceksem sohbet eşliğinde orta şekerli tercih ediyorum. Tek başıma keyif kahvesi icexeksem yanında bitter çikolata olmali🤤
Cok fazla kahve icen biriyim. Sabah uyanirim hazirlanirken espresso yapip icerim, gun icinde bir kac bardak icerim calisirken veya evdeysem evdeki islerim bittikten sonra bide aksam icerim keyif kahvesi bir seyler izlerken. Cayi ailem yanimdaysa icerim tek basima tad vermiyor ki bugun ictik ilk cayimizi😄