Yeme & İçme Gün içinde en çok ne tüketiyorsunun; çay mı, kahve mi, hangisi vazgeçilmeziniz? Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1010 Yapay Zekaya Sor Mis gibi hava kar çaysız olmaz ya Demli sıcak bir çay herseye iyi gelir:))) Gün içinde en çok ne tüketiyorsunun; çay mı, kahve mi, hangisi vazgeçilmeziniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 20 kişi beğendi
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kahve içiyorum. O çayı dökerim 😀 1 36 Yorumla Gri3480 5 ay Gelde dök zaten rüzgar vardi dökılecrk diye korktum hahahh Yorumla m MarllboroRed 5 ay Şimdi dökülür benden bilirsin😀 Yorumla Gri3480 5 ay İçtim çayda bittti 5 bardak ictim yeter haahah Yorumla m MarllboroRed 5 ay İnşallah kahven dökülür yaşasın kötülük 😜 Yorumla Gri3480 5 ay Kahveyi 2 saqt sonra sen yapacan bize ahahah Yorumla m MarllboroRed 5 ay Yaparım elime yapışmaz 😀 Yorumla Gri3480 5 ay Aferim hhahhaha Yorumla m MarllboroRed 5 ay Diğer cadıya yok Yorumla Gri3480 5 ay Onsuz olmaz @aşkatövbelibiri @wkertenkele takip listrme yaacaksin hepsine hahahaha Yorumla m MarllboroRed 5 ay Bana da pasta yapacaksınız🙄🙄 Yorumla Gri3480 5 ay Yaparlar yeriz ben beceremem hahahahah Yorumla m MarllboroRed 5 ay Hazirci Yorumla Gri3480 5 ay :))))) Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay @Gri3480 sağol canım benim ne gerekiyorsa yaparım senin canın sağolsun 😊 Yorumla m MarllboroRed 5 ay @aşkatövbelibiri bana yap boş ver onu Yorumla Gri3480 5 ay @aşkatövbelibiri börek pasta kek hersey yap shahahaahh Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay Boş veremem onu Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay @Gri3480 yaparım tamam... Yorumla Gri3480 5 ay @aşkatövbelibiri sagol canim boş ver sen onu dovecem elimde kalacak hahahhaha Yorumla m MarllboroRed 5 ay Bak çağırırım şuraya 5 erkek doveriZ Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay @Gri3480 @MarllboroRed ben araya girersem arada kalırım o yüzden aradan çıkıyorummm🙃🙃🙃 Yorumla m MarllboroRed 5 ay @aşkatövbelibiri sen benden taraf ol🤣 Yorumla Gri3480 5 ay Hshshshaha Yorumla wkertenkele 5 ay Caylar pastalar hazirsa ben bi tesrif ediimm 😬😋 Yorumla m MarllboroRed 5 ay @wkertenkele herkes niye hazirci en zor görev kahve bende gerisi sizde yahu Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay https://hizliresim.com/t0ipt9kBuyrun arkadaşlar bugün benden olsun Yorumla m MarllboroRed 5 ay @aşkatövbelibiri 😍😍😍😍😍😍 Yorumla wkertenkele 5 ay tamam en zoru @Gri3480 yapsin kahve isini. sen kek pastayı üstlen, ben de kaşık çatal peçete getireyim 😬Ayy en çok iş de bana düştü 🤦🏻♀️ Yorumla wkertenkele 5 ay @aşkatövbelibiri waooww sofraya bakk 😍😋 Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay Sağolun 😊😊 şifa niyetine afiyet olsun Yorumla m MarllboroRed 5 ay @wkertenkele az biseyler öğren hanimefendiden. Çatal bıçakmis kahveyi bana verdi işte kiskanma Yorumla Gri3480 5 ay @aşkatövbelibiri offfya grliyotuz hemen kosun arkadaslar Yorumla Gri3480 5 ay @aşkatövbelibiri eline saglik sagol canim Yorumla aşkatövbelibiri 5 ay @Gri3480 ne demek canım 🥰 Yorumla m MarllboroRed 5 ay Beni o masaya taşır misiniz. Ayaklarım ağrıyor🤣 Yorumla wkertenkele 5 ay Nerde kaldi su kavheleeeerr 🤦🏻♀️😵💫 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sigara ve kahve içerim. 1 0 Yorumla
BirAşçııHanım Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 5 ay Merhaba daha çok kahve ve çikolata hatta şu anda elimde orta bol köpüklü Mehmet efendi Türk kahvem ve sufflem var 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Afiyet olsun canim Yorumla BirAşçııHanım 5 ay Saol kuzum Yorumla
Ebru2777 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 5 ay E çok su tüketiyorum.. ikiden fazla kahve içmem. 2 5 Yorumla Gri3480 5 ay Suyu 4 litre iciyorum wc durmadan ahahhqhq Yorumla Ebru2777 5 ay Kiloya göre içilmesi gerekiyor suyun.. birde sürekli ve hemen gidiyorsan lavaboya sıkıntı demek hücreler suyu alamıyor demektir Yorumla Gri3480 5 ay Bende franjit var sık sık icmem gerekiyor bi sıķınti yok tahlil yaptim gece uyumadan bile icerim surekli su yanimdadir Yorumla Ebru2777 5 ay Geçmiş olsun Yorumla Gri3480 5 ay Sagol Yorumla
Glσrybgc1 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 102% 5 ay Çay dışarı her makanda kahve içilmiyor hayat pahalılığıda tabi etkiliyor 😅 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Dogru evde en güzeli Yorumla Glσrybgc1 5 ay Haha, ya çay bahçeleri her yerde erkek arkadaşlarla buluşup oturabilirsin illa bişeyler içmek istiyorsan ama kahve mekanları genelde şehrin üniversite taraflarında oda kız arkadaş olursaki gidebilesin Yorumla
yalansizolmaz35 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 78% 5 ay Ben gün içinde en çok kendimi tüketiyorum kalan zamanlarda da cay 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Hahhaahq Yorumla yalansizolmaz35 5 ay :) Yorumla
ArtıkİnsanDeğilim Takip Et Guru Yaş: 101 , eic 100% 5 ay Genelde çay ama kahveyi daha çok severim, en çok tükettiğim de sigaradır 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Sigara kullanmam ayda yılda bir belki Yorumla
DijitalŞizofren Takip Et Master Yaş: 30 , eic 50% 5 ay Çay veya kahve pek sevmem, tüketmem. Gün içi su dışında düzenli tükettiğim bir içecek yok. 1 0 Yorumla
winteryawa Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 5 ay Kahve genelde gün içinde çayı sadece kahvaltıda içiyorum 1 0 Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 5 ay Çay kalabalığa kahve 1-2 kişiye yakışıyor. Su maden suyu ve bitki çayı diyorum 1 0 Yorumla
Kaelys Takip Et Xper 6 Yaş: 102 , eic 100% 5 ay Evdeysem kahve makinesinden ayrılamadığım için kesinlikle kahve, işteysem duruma göre değişiyor. 1 0 Yorumla
aşkatövbelibiri Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 100% 5 ay Günaydın canım ben çay ve su tüketiyorum... 2 1 Yorumla Gri3480 5 ay Günaydin güzellik afuyet olsun Yorumla
Selinawoman Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 5 ay En çok kahve tüketiyorum, günde 3 fincanı buluyor ehehe 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 5 ay Ne çay ne de kahve, en çok su. 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Su evet vazgecilmez Yorumla
fıstıklı_kurabiye Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 5 ay Şu sıra kahve içemiyorum, çarpıntı yapıyor. 1 6 Yorumla Gri3480 5 ay Gicik sen sus :))) Yorumla fıstıklı_kurabiye 5 ay Sen dönüş yapmadın ki , direk gittin .) mesaj atamadım KS bile yazdım 😒💕 Yorumla Gri3480 5 ay Hic bisey demeden bide ablasini silmis sus cadi :))) Yorumla fıstıklı_kurabiye 5 ay Ben de sıkıntı vardı tekrar için KS yazdım bile mesaj atılmıyor diye 😒 Yorumla Gri3480 5 ay Sorun yok rahat ol ben kimseye küsmem cadi :)). Yorumla fıstıklı_kurabiye 5 ay Bende sana karşı kusmedim 💕 Yorumla
Monakiii Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 5 ay Çay çoğunlukşa bir iki bardakta kahve. 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay Afiyet olsun Yorumla
HugiNN Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 5 ay Kahve tüketiyorum yeri geliyor 7 8 fincan oluyor 1 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Çay kahve minunum şeyler 1 0 Yorumla
itsbihters Takip Et Xper 1 Yaş: 32 5 ay Türk kahvesi ve filtre kahve, mis mis.. 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay :))))) Yorumla
YamalıFistan Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% 5 ay Su.. gazoz 🙈🎈 1 1 Yorumla Gri3480 5 ay :))) Yorumla
YorForger Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 5 ay Su 😃 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Sususz asla olmaz Yorumla YorForger 5 ay Kesinlikle... Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 5 ay Sabır sjs 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay :))))) bak bu güzeldi Yorumla u cαssíєєє 5 ay 💐 Yorumla
MaviDolunay Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% 5 ay Çay en güzeli. 1 3 Yorumla Gri3480 5 ay Nickiniz güz4lmis :))) Yorumla MaviDolunay 5 ay Teşekkür ederim. Yorumla Gri3480 5 ay Rica ederim Yorumla
Kürekçi47 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% 5 ay En çok çay içiyorum. 1 2 Yorumla Gri3480 5 ay Afiyet olsun Yorumla Kürekçi47 5 ay Teşekkür ederim, sağol Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 5 ay Kahve 1 7 Yorumla Gri3480 5 ay Senin elinden zehir bile. icilir ahahhaa Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 5 ay Bu dünyadan böyle güzel bir sesi silemeyiz 😅 Yorumla Gri3480 5 ay Hahahhaha evet Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 5 ay Bu kadar mütevazi olma :D Yorumla Gri3480 5 ay O konuda es gecerim :)))) Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 5 ay Hakkındır Yorumla Gri3480 5 ay Eyvallah Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Çay tüketiyorum 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 5 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. kahve 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Kahve içiyorum. O çayı dökerim 😀
Gelde dök zaten rüzgar vardi dökılecrk diye korktum hahahh
Şimdi dökülür benden bilirsin😀
İçtim çayda bittti 5 bardak ictim yeter haahah
İnşallah kahven dökülür yaşasın kötülük 😜
Kahveyi 2 saqt sonra sen yapacan bize ahahah
Yaparım elime yapışmaz 😀
Aferim hhahhaha
Diğer cadıya yok
Onsuz olmaz @aşkatövbelibiri @wkertenkele takip listrme yaacaksin hepsine hahahaha
Bana da pasta yapacaksınız🙄🙄
Yaparlar yeriz ben beceremem hahahahah
Hazirci
:)))))
@Gri3480 sağol canım benim ne gerekiyorsa yaparım senin canın sağolsun 😊
@aşkatövbelibiri bana yap boş ver onu
@aşkatövbelibiri börek pasta kek hersey yap shahahaahh
Boş veremem onu
@Gri3480 yaparım tamam...
@aşkatövbelibiri sagol canim boş ver sen onu dovecem elimde kalacak hahahhaha
Bak çağırırım şuraya 5 erkek doveriZ
@Gri3480 @MarllboroRed ben araya girersem arada kalırım o yüzden aradan çıkıyorummm🙃🙃🙃
@aşkatövbelibiri sen benden taraf ol🤣
Hshshshaha
Caylar pastalar hazirsa ben bi tesrif ediimm 😬😋
@wkertenkele herkes niye hazirci en zor görev kahve bende gerisi sizde yahu
https://hizliresim.com/t0ipt9k
Buyrun arkadaşlar bugün benden olsun
@aşkatövbelibiri 😍😍😍😍😍😍
tamam en zoru @Gri3480 yapsin kahve isini. sen kek pastayı üstlen, ben de kaşık çatal peçete getireyim 😬
Ayy en çok iş de bana düştü 🤦🏻♀️
@aşkatövbelibiri waooww sofraya bakk 😍😋
Sağolun 😊😊 şifa niyetine afiyet olsun
@wkertenkele az biseyler öğren hanimefendiden. Çatal bıçakmis kahveyi bana verdi işte kiskanma
@aşkatövbelibiri offfya grliyotuz hemen kosun arkadaslar
@aşkatövbelibiri eline saglik sagol canim
@Gri3480 ne demek canım 🥰
Beni o masaya taşır misiniz. Ayaklarım ağrıyor🤣
Nerde kaldi su kavheleeeerr 🤦🏻♀️😵💫
Sigara ve kahve içerim.
Merhaba daha çok kahve ve çikolata hatta şu anda elimde orta bol köpüklü Mehmet efendi Türk kahvem ve sufflem var
Afiyet olsun canim
Saol kuzum
cay.
Hhahaah
E çok su tüketiyorum.. ikiden fazla kahve içmem.
Suyu 4 litre iciyorum wc durmadan ahahhqhq
Kiloya göre içilmesi gerekiyor suyun.. birde sürekli ve hemen gidiyorsan lavaboya sıkıntı demek hücreler suyu alamıyor demektir
Bende franjit var sık sık icmem gerekiyor bi sıķınti yok tahlil yaptim gece uyumadan bile icerim surekli su yanimdadir
Geçmiş olsun
Sagol
Çay dışarı her makanda kahve içilmiyor hayat pahalılığıda tabi etkiliyor 😅
Dogru evde en güzeli
Haha, ya çay bahçeleri her yerde erkek arkadaşlarla buluşup oturabilirsin illa bişeyler içmek istiyorsan ama kahve mekanları genelde şehrin üniversite taraflarında oda kız arkadaş olursaki gidebilesin
Ben gün içinde en çok kendimi tüketiyorum kalan zamanlarda da cay
Hahhaahq
:)
Genelde çay ama kahveyi daha çok severim, en çok tükettiğim de sigaradır
Sigara kullanmam ayda yılda bir belki
Çay veya kahve pek sevmem, tüketmem. Gün içi su dışında düzenli tükettiğim bir içecek yok.
Kahve genelde gün içinde çayı sadece kahvaltıda içiyorum
Çay kalabalığa kahve 1-2 kişiye yakışıyor. Su maden suyu ve bitki çayı diyorum
Evdeysem kahve makinesinden ayrılamadığım için kesinlikle kahve, işteysem duruma göre değişiyor.
Çay.
Günaydın canım ben çay ve su tüketiyorum...
Günaydin güzellik afuyet olsun
En çok kahve tüketiyorum, günde 3 fincanı buluyor ehehe
Ne çay ne de kahve, en çok su.
Su evet vazgecilmez
Şu sıra kahve içemiyorum, çarpıntı yapıyor.
Gicik sen sus :)))
Sen dönüş yapmadın ki , direk gittin .) mesaj atamadım KS bile yazdım 😒💕
Hic bisey demeden bide ablasini silmis sus cadi :)))
Ben de sıkıntı vardı tekrar için KS yazdım bile mesaj atılmıyor diye 😒
Sorun yok rahat ol ben kimseye küsmem cadi :)).
Bende sana karşı kusmedim 💕
Çay çoğunlukşa bir iki bardakta kahve.
Afiyet olsun
Kahve tüketiyorum yeri geliyor 7 8 fincan oluyor
Maden suyu seven ben 😃
Çay ve kahve tüketiyorum
Caysan başka oek sevmem😂
En çok su içiyorum
İkisi de ama çay daha fazla
Çay kahve minunum şeyler
Kahve 😌
Pek bişey tüketmiyorum
İkisini de çok tüketmem
Bu aralar karanfilli çay
cevap vermeye gerek bile yok
E tabik demli güzel bir çay
Ben çay daha çok seviyorum teyzem
Türk kahvesi ve filtre kahve, mis mis..
:)))))
Su.. gazoz 🙈🎈
:)))
Su 😃
Sususz asla olmaz
Kesinlikle...
Sabır sjs
:))))) bak bu güzeldi
💐
Çay en güzeli.
Nickiniz güz4lmis :)))
Teşekkür ederim.
Rica ederim
En çok çay içiyorum.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim, sağol
Kahve
Senin elinden zehir bile. icilir ahahhaa
Bu dünyadan böyle güzel bir sesi silemeyiz 😅
Hahahhaha evet
Bu kadar mütevazi olma :D
O konuda es gecerim :))))
Hakkındır
Eyvallah
Gündüz çay akşam kahve
Çay içiyorum. Şimdi kahve içiyorum. )
fazlasıyla çay
Çayyy
Çay sevmiyorum kahve tercihim
Türk kahvesi
Kahve
Çay tüketiyorum
Kahve
kahve
Çay içiyorum i
Çay içiyorum
Çaysız olmaz.
hiçbiri su tüketiyorum
Çay severim
Kahvesiz olmaz ya
Kahve tüketiyorum.
Çaayyy
Çay.
Çay kesinlikle
Kuruyemiş