Öncellikle nasıl başlıycağımı bilmiyorum ama hepsini anlatarak başlıyım ben kaçarak evlendim annem kimliğimi verdi bende evden çıktım eşim beni aldı sahip çıktı neyse biz evlendik ama evlenindiğimiz günden beri 5 kere kavga ettik sürekli kavgamızda ailesi vardı ben ailem ile görüşemiyordum çünkü ailem beni silmişti ailem kimliğimi verip evden git dedi bu evden kovmak anlamına gelmiyor mu? Neyse sonra ben çalışıyordum izinli günümde eşimle kavga ettik eşim dedi olmuyor artık falan boşanalım falan dedi bende tamam o zaman dedim hadi mahkemeye gidelim falan dedim o da tamam dedi neyse boş kağıda imza attık hiçbir şey talep etmiyoruz diye ondan sonra işte ben sinirlendim evden çıktım gittim eşim benim arkamdan gelmedi arkadaşı ve eşiyle beraber benim ailem ile görüşmeye geldi eşim ise tatillerde ve iskender yemeğe gitmiş adamın hiç umrumda bile değilim anneme geleli tam bir ay oldu dedesigile gittim aramızı yapın diye o da tamam alcam aranızı yapcam dedi bende bekliyorum ama misafirleri varmış bugün olmaz pazartesi ya da salı gel dedi neyse bekledim gelmedi ondan sonra aradım gelmiycem dedi sonra eşimle konuştuk ayrı eve çıkalım dedi bende tamam dedim ama eşimin babası yok annesi var hem ona bakcaz hem kendi evimize hemde borçlarımız var onları ödiycez eşya falan alamayız dedi bende tamam dedim neyse ondan sonra boşanalım seni artık sevmiyorum soğudum dedi bende eşimi çok seviyorum ama nasıl pişman edebilirim yardımcı olur musunuz? Pişman olarak gelmesini istiyorum gerçi ümidimi kestim ama yinede bir umut sizce burada kim haklı kim haksız yardımcı olur musunuz? 🙏🤲👍
Nereye ve kiminle gittiğime göre değişir. Benim menüsüne hakim olduğum bir yere gitmişsek ben kararları veririm. Mesela geçen gittiğimiz kafede dedim ki burası limonatayı çok güzel yapıyor ve limonata sipariş ettik ikimizde ertesi gün de gittiğimiz yerde arkadaşım burası çok güzel waffle yapıyor dedi ve ikimiz de waffle söyledik. Bazen de ikimiz de bilmediğimiz bir yere giriyoruz ve ilk defa gördüğümüz bir menüye karşı farklı tercihlerde bulunuyoruz. Bu karşındakinş yönetmekle çok da alakalı değil bence sadece gittiğimiz yerde menüye hakim olan kişinin tavsiyelerine önem veriliyor.
O mekanı bilen biri ile gidiyorsam, önceden denemişse ve tavsiye ediyorsa, tavsiyelere açığım ama ilk kez gidiyorsak, gittiğimiz mekanın nesi meşhursa onu denerim, garsona danışırım. sıradan bir yerse, sevdiğim bildiğim bir yemek isterim, maceraya girmem
Herkes kendi yiyeceği yemeğe karar verir bizde. Yemekler alınır ortak bir masada oturup sohbet eşliğinde afiyetle yenilir. Ben yemeğimi neden bir başkasının seçmesine izin vereyim ki.
Herkes istediğini söyler bizim grupta. Uber, skipthedishes, doordash gibi uygulamalar var herkesin ceptelefonunda. Ordan herkes istediğini söyler ve eve yemek gelir hep beraber yenir. Toplu bir şekilde bazen çok nadirde olsa pizza falan yiyoruz. O zamanda illa beni düşünüp vejeteryan pizza söylerler. Sağolsunlar.
Bu durum bende çok değişkenlik gösteriyor. Bazen istediğim yemekte ısrarcı oluyorum. Çoğu zaman da karşı tarafa bırakıyorum. Her daim yönetmek bir süre sonra insanı yoruyor
Fikir vermeyip, uyum sağlarım diyenlerden nefret edenim ben. "Bana fark etmez" diye bir seçenek olmamasını destekleyenlerdenim. Bir fikir sunmak bu kadar zor mu yaahuuu...
Aşırı yemek seçici oldugum icin genelde herseyi yiyemiyorum disaridan da yiyebildigim cok az şey var o yuzden kendim karar veririm o an hangisini yemek istedigime