Genelde yemek tariflerinizi isterler mi? Yoksa siz mi genelde tarif isteyen olursunuz?


Genelde ilk önce tarif isteyip sonra tarife bir şeyler ekleyip/ çıkartıp tarif sahibine "bak böyle de çok güzel oluyormuş" diye geri veren kişiyimdir. :))))
😀😀😀mükemmel
Ne isteyen ne dağıtanım ben :D
Ne güzel ne güzel :)
O zaman burada son söz benim😀😀😀
Ne gıcıksın sen ya, üşenmedin dimi? 😅
Hayır, üşenmek ne kelime benim için zevk idi :)
Peki al son sözü, ver son sözümü
Görüşürüz, kendine cici bak :)
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 😀
Genelde benden isteniyor.
Umarım nescafeli pilav tarifi vermiyorsundur :)
Hahaha hayır, Nescafeli Pilav dışında her tarifi verebilirim. 😂
E iyi bare içim rahatladı 😀😀
Ama sana Nescafeli Pilav tarifi verebilirim istersen😂
Tadına kefilim diyorsun yani :)
Ver tabii yaaa :) yeni lezzetler yeni bir dünya 😀
Bu cevabı beklemiyordum🐥
Ne bekliyordun :)
Hayır demeni bekliyordum, şaşırttın beni. Tadına kefilim diyemiyorum çünkü ben bile henüz denemedim😂
Denersem söylerim🙈
Ben ölmezsem sende tadarsın :)
Yaaa Nescafeli pilava nasıl hayır diyebilirim şapşik :) adı bile lezzetli duruyor 😀😀😀😀
Ahahaha gel en iyisi birlikte yapıp birlikte deneyelim. 😂 Ölürsekte birlikte ölürüz😂
Üfff beee böyle bir teklife nasıl hayır diyebilirim :) mutfak saray oldu bile gözümde 😀😀 ne zaman yapıyoruz 😀
Ahahaha bilmem sen karar ver 😂
Yarın saat kaç diyelim? :)
Cevap
4Cevap
Valla dışarıda yiyip beğendiğim şeylerin tarifini isterim. Benim yaptıklarım zaten bilinen yemekler. Benden öyle pek kimse tarif istemez.
Tarif veren taraf oldum. Nadir tarif almışımdır.
Ne tarif alırım ne de tarif veririm.
Sürekli dışarıdan yiyorum.
Tarif dağıtan kişi
Genelde tarif toplar geliştirir daha iyi hale getirip tarif veririm ahsjs
😀😀Ar-Ge
Evet shshs
😀😀tebrikler
Senin yaptığın sende güzel sen gibi olmuyor bizimkisi derler di bir zamanlar 😂
😀😀😀Hâlâ diyorlardır kendine haksızlık etme
Hakkımı hiç yer miyim 😂😂
😀😀Yemezsin gibi geldi
Canım kendim 😂
😀😀canı kendi
Hahahaa😂😂
😀😀😀
Tarif isteyenler oluyor evet ama bende beğenirsem istiyorum her ikiside oluyorum o zaman😄
2in1 o zaman :)
meyveli pasta yapmak istiyorum tarif versene dhdhfh
😀😀Pasta tarifim yok en azından meyveli
Mantıklı
Bencelerime bakabilirsin...
Dağıtmam , tariflerim yok
Özel bi şeyim olsa da kimseye vermezdim zaten
Tarif de istemem, yemek yapmıyorum
Sipariş falan alıyosa sipariş veririm ben
Beğenenler olursa paylaşırım tabi ki. Sen de paylaş mesela krep güzel olmuş. Tarifini verir misin?
Tarif veren. Tarif almayı nedense sevmiyorum. İnternetde falan izleyip daha sonra yemekleri kendi damak zevkime uyuşturmayı seviyorum.
Dağıtan biri olarak danışılan biri olarak tanınıyorum her şeyi sorarlar sormayanın yeşil fasulye konser vesi bozuldu
Tarif veren çokta vermek istemesemde hsjwbwhehwjwbwjw
Ben tarifleri internetten bakarım genelde, başkaları benden tarif ister yaptıklarımdan yediklerinde
Valla artık her şey internette var tarif istemeye gerek yok tarif dağıtmaya gelince de veriyorum sitenin adını o da ordan bakıyor 😂
Pratik zeka bunu gerektirir :)
Tarif isteyende oluyor, tarif istediğimde...
Yeniliklere açığım, beğendiğim lezzetlerin tarifini isterim benden de alırlar
Tarifimi asla kimseye vermem ve kimseden tarif de istemem haha
Evet isterler cunku yeni seyler denemeyi severim. Ben ise youtube dan tarif aliyorum.😁
Tarif dağıtan genelde ama bir şeyi beğendiysem tarifini istiyorum da 😃
İkisi de değilim yiyiciyim😄
En iyisi sanki :)
Tariflere netten bakıp soran olursa veren kişiyim
😀😀
Hiçbiri Galiba ben bir hiçim 😟
Estf saçmalama 😀
Bilmiyorsun diye hiç mi olucan :)
Öğrenirsin 😀
😀😀e ne güzel işte
O zaman bir yerden başlamak lazım
Bana tarif versene 😀😀
Peki susuyorum o halde :)
😀Hayır neden uyuyacakmışım
Estağfurullah siz neden uyumadınız, uyuyun uykusuz iseniz
Kötü olmuş, üzüldüm adınıza
Uyumaya mı çalışsanız acaba?
😀🤦♂️güleyim mi ağlayam mı?
😀😀Sen seviyorsan sorun yok demektir phuket😀
Haa ben fazlalık yapıyorum yani 😀
Çok sağol ya bu acımasız yorumun için gideyim ben o zaman :) çıkmayayım karşına 😀
Ayıptır söylemesi tariflerim meşhurdur 🤭
Bencelerini bekleriz :)
Bakalım olabilir yazarım 😊
😀😀Bizde faydalanırız
Olur tabiki 😇
😀😀😅
Genelde tariflerim istenir
Ne güzel
Ikisi de değil . dd
Yiyen kişi olarak bilinirim
Tarif veren tarafım
ikisinide yapıyorum
daha yumurta kıramıyorum desem :/
Üzdü desem :)
geçen yapiim dedim annemden bütün şamarı yedim ne biliim yemek yapmak çok saçma ve yorucu geliyo JXBSJDBDJD
😀😀Böyle Böyle öğreneceksin
En kötü sipariş vermede ustalaşman gerekiyor
inşallah bi gün bende öğrenirim bee djdbdjdbdh
Çıkmadık candan umut kesilmez :)
öğretirsin sen bana yaa djdbsjbdsj
Hıhı öğretirim
Dağıtan
Tarif dağıtan
İsteyen
İkiside değil
tarif dagitanim
İsterim😂
tarif istenen
Vericiyim dhjd
Bayağı marifetlisin...
Tarif isterik
Tarif isteyen
İsteyen
Genelde dağıtırdım
Ikisi de degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?