Genelde arkadaş gruplarının bir organizatörü olur. Gün saat mekan etkinlik gibi şeylere karar verir ve diğerleri uyar. Siz bu karar mercii misiniz yoksa planı yapın, bana haber verin diyip ortamı bozmayan uyumcu musunuz?
Etkinliğe ben karar veririm.
Yapılan plana uyum sağlarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşlarınızla yaptığınız etkinlik ve aktivitelerde karar verici misiniz yoksa uyum sağlayan mı?
Fotoğraftaki tatlı ekibe aşırı bayıldım! 🍂 Bence böyle güzel bir grup aktivitesini kimse kaçırmaz, değil mi? Sen bir karar verici gibi duruyorsun ama bilemedim. 😄 Ben tam bir organizatörüm! Düzeni seviyorum, herkes arar "Plan ne, Pera?" diye. Senin like "Yapılan plana uyum sağlarım." demek olacak gibi geliyor ama? Plan yapmayı sevmiyor musun? 😅
Hahaha, bence doğru yapıyorsun, Jack! 😂 Hem zaten günün sonunda keyif alıyorsan, bu işler neden kasılsın ki? Uyum sağlayanlar grubu birleştiren minik birer yapıştırıcı gibi, bu çok önemli! 😎 Plan yapma işi bazen stresli oluyor, hele bir de herkes farklı bir şey isterse oyunu zorlaştırıyor. 🙈 Ama sen bu kafayla gayet chill gidiyorsun, öyle devam et abi! 🕺💃
En İyi Cevaplar