Kendi hâlinizde mi takılırsınız, yoksa arkadaş ortamı mı seversiniz?

Kulaklığı, kitabı ve kahvesiyle saatlerce oturabilir mesela parkta falan.

İyidir bu türden insanlar, en iyisini yaparlar. İnsan seline, hayatın içine karışıp kirlenmektense kendi kabuklarına çekilmeyi tercih ederler.

Kendi hâlinizde mi takılırsınız, yoksa arkadaş ortamı mı seversiniz?
Kendi hâlinizde mi takılırsınız, yoksa arkadaş ortamı mı seversiniz?
Cevapla