
Kendimle takılmayı seviyorum
Sevgilim ile takılmayı seviyorum
Arkadaşım ile takılmayı seviyorum
Ailem ile takılmayı seviyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ailem, arkadaşlarım ve kuzenlerim.
Hepsiylede vakit geçirmeyi çok seviyorum.
Ailemlede yeri geliyor arkadaş gibi oluyorum. Onlarlayken kahkahalar atacak kadar eğleniyorum.
Arkadaşlarım ve kuzenlerimin yeri bende yeri apayrı. Onlarlayken ördüğüm duvarları yıkıyorum ve ben oluyorum. O yüzden onlarla vakit geçirmek benim için çok önemli.
Aile dışında 3ü de güzel (bizimkilerle zevklerim farklı). Agalarla yaptığımız muhabbet gibisi yok. Manitayla yemeğe gitmek veya başbaşa kalmak da ayrı güzel. Yalnızken müzik kitap kahve yapmaya da bayılırım. Seçmem gerekirse arkadaşlarla ortamı seçerim ama hiç birinden vazgeçemem.
Kendimle, kedimle, ailem ve arkadaşlarımla. Sevgilim varken onunla idi. Ben sevdiğim insanlarla takılmaktan mutlu olurum çok. Birlikte güzel vakit geçiyor çünkü hele en yakın arkadaşımla bazen yan yana olursak konuşmadan bile anlaşırız gözlerimizle.
B şıkkı yok ama diğerleri ile takılıyorum hocam. En çok kendim. 😃
🤣en çok bu hayatta kendimizle vakit geçiriyoruz hocam
Hayat böyle hocam. 😂😂😂
Cevap
10Cevap
E hepsi
Duruma göre yasadiklarima göre farklılık gosterir. Her an her şey olabilir benim sabit rutinlerim yok...
Kendim ve ailemle takılmayı severim. Arkadaşmış, dostlukmuş ilelebet sürmediği için...
Arkadaşlarla takılmayı seviyorum. Gayet iyi ve güzel zaman geçiyor.
Ben hepsini seviyorum ama kendimle kalmak bana ayrıca haz veriyor.. Yalnızlığı yaşam biçimi haline getiren insanlar için kuru gürültünün bir anlamı yoktur.. Keyifli geceler..
Sevgilim yok ama olsa da yine de arkadaşlarımı, kardeşlerimi seçerim çünkü bu hep böyle oldu benim için.
Kendi kendimi tek başıma takılmayı daha çok seviyorum
Kendimle takılınca depresif oluyorum. Bana arkadaşlarımın enerjisi iyi geliyor.
Arkadasim yok olsa da yine kendimle takilmayi tercih ederdim...
Hepsinin yeri ayrı. Hepsiyle takılmaktan ayrı keyif alıyorum.
Arkadaşlarımla ayrı sevglinle ayrı tabi birine 100de 60 ağırlık vererek
Arkadaşlarım ile takılmayı seviyorum
Çok arkadaşım yok. Tek takılırım genelde. Aile ile de bazen
Kendi kendime takılmak daha iyi geliyor bana
Kendimle ve sevgilimle.
Arkadaşlarımla takılmayı seviyorum 🥳
Kendimi mutlu ediyorum
Sevgilim
Yalnızlık iyidir...
O anki ruh halime bagli
Kendimle
D şıkkı
Sevgilimle tabikide
Kendimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?