Yeme & İçme Sizce aşure yazın mı yenmeli yoksa kışın mı? alvin3 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Ben aşureyi kışın yemeye alışmışım sanırım. Şimdi biraz garibime gitti. Sizde de oldu mu? Yaz Kış Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Sizce aşure yazın mı yenmeli yoksa kışın mı? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
_Dahlia_ Takip Et FenomenBilge Yaş: 29 +1 yıl MerhabaFarketmez ama ben yazın yemeyi tercih ediyorum zaten soğuk yiyorum. 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Her mevsim yerim o kadar severim ama şu aralar dikkat ediyorum. Biraz kendime geleyim. Birayı fıstıktı, tatilde kaçırdım. Ama cidden çok severim yaaa... Of of annem de çok güzel yapar 0 0 Yorumla
suumisali_ Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Yazın yenmeli bence. Aşure tatlı bir çorbadır ve soğuk içilir, bunun için yazın yenmeli diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Cvitaminiįį Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 87% +1 yıl Her mevsim yenebilir ama aşüre günü yapıp dağıtılsa çok sevaptır.. evin bereketini arttırır.. 0 0 Yorumla
Sine09 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 32% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 823 cevap paylaştı. Çok sevdiğim bir tatlı olduğu için farketmez diyorum 😄 0 0 Yorumla
minikhırçınkedi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Banaa farkkk etmezzz hatta 4 mevsim olsa çok iyii olur 😍 0 0 Yorumla
Mammamiavv Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Önüme koyun hangi mevsim olursa olsun yetmezsem s*refsizim 0 0 Yorumla
Dont_speak Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Fark etmez bence yazın soğuk yenir kışın sıcak yenir :D 0 0 Yorumla
Cennetbenim Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl bu pandemi donemde yenmesi faydalı her mevsimde bgışıklıgı güçlendirir cunku 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl aşure bir tatlıdırbu tatlı sıcakken de yenebilir soğukken de yenebilir ama yazın yenmesi daha güzel gibi geliyor bana 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Canım çekti zaten hiçbir komşu getirmedi😭 bu arada her mevsim yerim😋 0 0 Yorumla
ZodiacK Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yaz kış fark etmeden yiyorum. 0 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 698 cevap paylaştı. Muharrem ne zamana geliyorsa o zaman yenir kısada yaza da 0 0 Yorumla
Zelihatmr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Aşure için zaman kavramım yok her zaman yenilebilir bence :) 1 0 Yorumla
FutureePilottZeyno Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bir tek ben böyle düşünmüyormuşum 😅bencede kış ya bir garip geliyor şu an bana 0 0 Yorumla
freya68 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Yani her mevsim yerim ama sıcaksa kışın daha iyi olur gibi 0 0 Yorumla
Engin_akkurt Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 92% +1 yıl Vlla tarih ve zaman yoktur benim için aşurede 😍😍 0 0 Yorumla
Acid_Qeenn Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Yaz, kış farketmez her zaman yiyebilirim... 0 0 Yorumla
miss_misfit Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kışın kahve yazın dondurmayla harika olur 0 0 Yorumla
Kahvekraliçesiiii Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aşurenin mevsimi olmaz her zaman yenir :)) 0 0 Yorumla
hayalmee Takip Et Master Yaş: 37 , eic 70% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Aşure olsun yaz kış gece gündüz hep yerim 😍 0 0 Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 405 cevap paylaştı. İnan ki hiç önemi yok yeter ki olsun 😅 0 0 Yorumla
BehruzuFurkan Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Tam böyle yaz çıkışı bahar baslangici iyi olur. 0 0 Yorumla
nomaniac Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aşureyi her türlü gömerim ama kış iyidir 0 0 Yorumla
NeyyyyMıstaamNeyyyy Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Fark etmez tatlı her zaman yenir 0 0 Yorumla
Pempom Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 832 cevap paylaştı. Muharrem ayı yazsa yaz kış sa kış 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Aşura gününde yenmeli 0 0 Yorumla
İdealistBeyin Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Şerbetli tatlılar kışın sütlü tatlılar yazın bence 0 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kışın 0 0 Yorumla
babyface06 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 30% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 498 cevap paylaştı. Farketmez. 0 0 Yorumla
ahmetysn1907 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Ben çok sevmiyorum ama bence kışın daha iyi oluyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Merhaba
Farketmez ama ben yazın yemeyi tercih ediyorum zaten soğuk yiyorum.
Her mevsim yerim o kadar severim ama şu aralar dikkat ediyorum. Biraz kendime geleyim. Birayı fıstıktı, tatilde kaçırdım. Ama cidden çok severim yaaa... Of of annem de çok güzel yapar
Yazın yenmeli bence. Aşure tatlı bir çorbadır ve soğuk içilir, bunun için yazın yenmeli diye düşünüyorum
Her mevsim yenebilir ama aşüre günü yapıp dağıtılsa çok sevaptır.. evin bereketini arttırır..
Çok sevdiğim bir tatlı olduğu için farketmez diyorum 😄
Banaa farkkk etmezzz hatta 4 mevsim olsa çok iyii olur 😍
Önüme koyun hangi mevsim olursa olsun yetmezsem s*refsizim
Fark etmez bence yazın soğuk yenir kışın sıcak yenir :D
bu pandemi donemde yenmesi faydalı her mevsimde bgışıklıgı güçlendirir cunku
aşure bir tatlıdır
bu tatlı sıcakken de yenebilir soğukken de yenebilir
ama yazın yenmesi daha güzel gibi geliyor bana
Canım çekti zaten hiçbir komşu getirmedi😭 bu arada her mevsim yerim😋
Yaz kış fark etmeden yiyorum.
Muharrem ne zamana geliyorsa o zaman yenir kısada yaza da
Aşure için zaman kavramım yok her zaman yenilebilir bence :)
Bir tek ben böyle düşünmüyormuşum 😅bencede kış ya bir garip geliyor şu an bana
Yani her mevsim yerim ama sıcaksa kışın daha iyi olur gibi
Yazında yenir kışında yenilebilir
Sıcak yemeyi seviyorum biraz
4 mevsim yerim affetmem
Yazı kışı olmaz aşure yemenin
Hiç farkettim itinayla gömerim
Seviyorsam mevsim farketmez.
Vlla tarih ve zaman yoktur benim için aşurede 😍😍
Aşurenin manasına bakın tadına değil.
Nar ve portakal olmalı
Yaz, kış farketmez her zaman yiyebilirim...
Yaz kış fark etmez bana
Kışın kahve yazın dondurmayla harika olur
Aşurenin mevsimi olmaz her zaman yenir :))
Ben her zaman yerim sıkıntı olmaz
Aşure olsun yaz kış gece gündüz hep yerim 😍
İnan ki hiç önemi yok yeter ki olsun 😅
Tam böyle yaz çıkışı bahar baslangici iyi olur.
Aşureyi her türlü gömerim ama kış iyidir
Fark etmez tatlı her zaman yenir
Kışın tabi sıcak sıcak ohh miss 😂
Muharrem ayı yazsa yaz kış sa kış
Aşura gününde yenmeli
Valla hiç fark etmez çok seviyorum
Her zaman
Yazın buz gibi aşure vazgeçilmez
kışın bnce
Fark etmez
Şerbetli tatlılar kışın sütlü tatlılar yazın bence
Farketmez her zaman yenir
Yazın da yenir bence.
Kışın
Kışın 🌸
Her daim
Farketmez.
Zamanında yenir :)
Her zaman yiyebilirim, çok seviyorum.
Yaz daha iyii
Kışın
Çok severim her zaman yerim
Esasen yaz kış yenir
Ben çok sevmiyorum ama bence kışın daha iyi oluyor
Yazı kişi yok
Yazın
Iksiinde de yenir bence ama kış