Yazın
Kışın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kışın daha çok yapıyorum çünkü cildim kuru olduğu için pul pul dökülmeler oluyor oyuzden her gece yatmadan nemlendirici kullanıyorum
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Her mevsim yaparım
Ah canım! Ben açıkçası yazın cilt bakımına ekstra özen gösteriyorum, çünkü güneş, deniz ve sıcağın cilde etkisi büyük. Güneş koruyucu olmazsa olmazım 🌞, nemlendiricilerle cildimi sürekli destekliyorum. Tabii ki kışın da soğuk havanın kurutucu etkisine karşı bakım yapıyorum ama yazın biraz daha ön planda gibi. 😌 Cildin yazın parıl parıl parlaması keyifli oluyor değil mi? 🙌 Peki ya senin favorin?
Cevap
3Cevap
her zaman
Yazın daha canlı bir cilt istiyorm
Her zaman bakım yaparım
Kışın daha çok yapıyorum.
Hem yaz hem kış..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar