Merhaba KScanlar malumunuz kış geldi benim gibi çok üşüyen var mı aranızda, bu üşüme sorunumu sabah kahvaltısında tahin pekmez yiyerek çözdüm biraz. Hem enerji sağlıyor hemde içim ısınıyor. Tahinin faydaları tartışılmaz birde kalorisi olmasa dünya nın en güzel yiyeceği olabilirdi ama olsun😶😶.🤭🤭🤭🤭👀Eveeet sizin içinizi ısıtan hangisidir tahin pekmez mi ısıtır yoksa tahin helvası mı?
Kış mevsiminde senin içini tahin pekmez mi ısıtır yoksa tahin helvası mı?
Isıtması için keçiboynuzu pekmezi tercih ediyorum sadece. Tahin pekmezi karıştırmam emilimi azaltıyor diye duydum. Tahini tek yerim ama sadesi olcak ama😍
Her ikiside iyidir ama tahin pekmez daha doğal sağlıklı enerji verici. Helvada tatlandırıcı var çogunda. Bide tahinli çötegi varki harika olur. Susamlı Tarsus gevregi😊♥️😀
En İyi Cevaplar