
Günaydınnnn🌺♥️
Ellerime sağlık 🌺kuru dolma ile yaz dolmasını birleştirdim sjsj patlıcan kuru biber mevsim biberi çok güzel oldu 😊Kaç gündür sorayım dedim bugune kısmetmiş soru 😅

Günaydınnnn🌺♥️
Ellerime sağlık 🌺kuru dolma ile yaz dolmasını birleştirdim sjsj patlıcan kuru biber mevsim biberi çok güzel oldu 😊Kaç gündür sorayım dedim bugune kısmetmiş soru 😅
Günaydın 🌺 Ellerine sağlık afiyet olsun. gerçekten de harika olmuş abla, Antep usulü dolma yemiştim tadı gerçekten de güzeldir. birde sen yapıyorsan harikadır 😅
Çok güzel oldu 😊 teşekkür ederim ablam
Rica ederim abla 🤗
Cevap
28Cevap
Hiç antepli bir tanıdığım olup bana dolma yapmadı ☹️
Yiaa teşekkğr ederim
Bak bakk bu soru bana sorulur mu hiç 😀 ellerine sağlık güzel görünüyor... kız dün yaptım ya bende 😅
Ayyy nefis olmuş nefism bütün biber dolmalarini bi tabağa ayır ben yicem kimseye verme sakın ellerine sağlık 🌸❤
Geliyorum😎
Bilmiyorum yazini kisini.. hafif bi yaprak sarmasini nasil bi gomerim limonu sıkıp offf 😂
Eline saglik. :)
Antep'te tanıdığımız yok ki yapıp göndersin, yiyelim🤔
Evet güzel olur ellerine sağlık afiyetler olsun
Kuru patlıcan çok güzelmiş. Geçenlerde yedim bayıldım tadına demek o yüzden kurutuyorlarmış 😄
Yemiştim diye hatırlıyorum, yengem yapmıştı, nasıl da güzel yapmıştı
Güzel olur
Maraş usulü yedim Maraş'ın o meşhur acı biberleriyle kurtulup yapıyoruz.
Her gün yiyoruz 😉😂 benim tercihim her ikisi de mevsime göre güzel ve yerim 😋 ellerine sağlık.
ağzım sülandı sabah sabah eline sağlık yamiş kadar oldum süper nice
ekşilisine bayılırım, elinize sağlık güzel görünüyor
kuru ile yaşı karıştırma hepsini kuruluktan yap daha güzel oluyo :D
Dün kardeşimle birlikte böyle bir tencereye tek attık kalktık sofradan birde kırmızı kurutulmuş dolmalık biber vardı üfff
Yazını kışını bilmem ama biber dolmasını hayvan gibi 6 7 tane yiyebilirim. Sarma pek gitmiyor. Kirmizi biber ❤
Bir kere Nizipte yemiştim. Patlıcan efsaneydi.
Hayir ben antep sarma baklavasini daha cok seviyorum tabi işin ehli olacak.
Antep usulü sevmem ben Trabzon usulü olması gerek 😄
Hep o usul yiyorum.
İkisini de severim.
Olsada olur , olmasada çok aradığım bişey değil
Dolmanın iyisini yemişiz zamanında reis
Etli mi yaptın etliyse efsane olmuştur
Valla ben etli seviyorum kıyma ya da parça et olacak antepliler her yemeğe et koymuyormuydu ya ben mi yanlış biliyorum
Himm senin ruhun Egeli belli
Hiç yemedim. Ama güzel gözüküyor elinize sağlık 😊
Maraş usulu ile aynı
Eşki mi oluyor içi
şimdi şöyle ablam maraş merkez dolmayi sarmayi ekşili acıli yapar ama bizim bura Elbistan ise acılı baharatlı ekşi yapmaz
Antep lahmacunu yeme zamani geldimi
yazın sıcakta ağır oluyor yoooruuum
Günaydın esmer , evet yedim
Antep usulü nasıl oluyor ki.
dolmayı çok severim ama seç derlerse kış dolmasını seçerim
Dolma dediğin biber dolmasidir, diğerleri cakma.
hiç yemedim yaparsan yerim
Yaptında yemedikmi :P
Kuru patlıcan dolması sevdalısıyım 🥳
Hayır yemedim ama sen yaparsan yeriZz
Biterim Antep yemeklerine 😍
Tabikide antepliyizz😂
Yemedim
yemedim hiç
canimiz cekti simdi
Yedim
Ikiside
Yemedim yemem sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?