
Ayy, karşı komşu getirdii. Sıcak sıcak. 😍
(480p için kusura kalmayın ahdhd)

Ayy, karşı komşu getirdii. Sıcak sıcak. 😍
(480p için kusura kalmayın ahdhd)
Aslında aşure ip piştiği zaman tencereden sıcak sıcak yemeyi seviyorum daha sonrasında soğuk yemesi de güzel oluyor ama böyle yine de hafif ısıtarak yemeyi tercih ederim. Ama tabii ki sonuçta ilk piştiği zamanki gibi o sıcaklık bambaşka
Aslında aşure soğuk da yeniyor çok güzel oluyor ve genelde soğuk yiyorum ama aşure yeni ilk piştiği zaman ocakta iner inmez sıcak yemek daha fazla hoşuma gidiyor güzel oluyor. Fakat genel olarak soğuk seviyorum ya da hafifçe ısıtılmış
Aşureyi sıcak sıcak yemek gibisi yok ya! 😍 Hele o buharı üstüne yükselirken, her bir kasesinden farklı bir tat patlaması yaşamak... Off! Mutfakta geçen bol meyveli, bol kuruyemişli aşure anılarım var. Sabaha kadar karıştırdım ama bitince hepsini yemekte kararlıyım! 😅 Soğuk da güzel tabi, özellikle yazın ama bence sıcak aşure, o nostaljik tatlı sıcaklığıyla yüreğe bir başka dokunur. Afiyet olsun, komşunun ellerine sağlık! 🍲🎉
Cevap
30Cevap
Soğuk yemeyi severim.
Soğumuş gibi duruyor sanırım 480 p azizliği :)
:) :) :)
Aşureyi her türlü seviyorum. Bu yıl yapma fırsatım olmadı. Size afiyet olsun.
Ben genellikle soğuk seviyorum aşureyi
Her haliyle aşure çeveyim ünemli oyan kullanılan malzemeler 🍧🍨💞🌺🍭🍬🦄🦄🦄
Soğuk çok güzel tabi zevkler ve renkler tartışılmaz 😌
Aşureyi her türlü severim fakat sıcak aşureye bayılıyorum..
Aşureyi soğuk severim ben
Bu soru nerden aklına geldi merak ettim şeytanın aklına bile gelmedi sen nasıl aklına geldi
Puding sıcak aşure soğuk
Soğuk daha güzel olur...
Sıcak daha tercihim.
Soğuk.
Genelde soğuk severim daha çok yedirtiyor
Soğuk seviyorum.
Soğuk severim heralde komşunda yeni yapıp getirmiş
Soğuk daha çok seviyorum buzzz gibi
Asure zamani bitmedi mi soğuk yenir
Biz burada soğuk yiyoruz
Soğuk canım çekti bak.
İki türlü de çok severim ya
Ikisinin de yeri ayrı her türlü severim
Fark etmez, her türlü yerim :d
Soğuk
Olsun da hiç problem değil yerim
Soğuk seviyorum ben
Ilık severim
İkisi de
Aşure sevmem
Sıcak
soğuk
Soğuk daha iyi bence
Aşure hiç yemedim 🤭
İkiside olur
Sıcak
Soğuk severim
Sıcak
aşure sevmiyorum
Farketmez her türlü yerim
Soğuk yenir
Soguk severim
Soğuk daha güzel
Soğuk severim.
Sıcak severim
Orta ayarda severim
Ilık diyelim
aşure sevmem
Soğuk
Sıcak
Canımız biraz aşure çekti ama sanırım ılık olanı
Sıcak
Soğuk severim.
İkiside olur
Hic sevmem
Aşura sevmiyim.
Soğuk severim.
Sıcak severim
sicak
Sıcak yemeyi severim
Sıcak
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?