Sabah sabah canım hamburger çekti. Sipariş versem getiren kişi deli der mi?

Kahvaltıda daha önce de fastfood yemişliğim var. Ama bu saatte hiç dışardan söylemedim. Getiren kişi bana deli der diye korkuyorum. 😂
Sabah sabah canım hamburger çekti. Sipariş versem getiren kişi deli der mi?
Sabah sabah canım hamburger çekti. Sipariş versem getiren kişi deli der mi?
Cevapla