Merhabalar 🥐 Sabah saatlerinde canınızın hamgurger çekmesi gayet normal bence. Siparişi getiren insan isterse içinden “deli” desin onun öyle düşünmesiyle siz deli olmuyorsunuz ya da canınızın bu saatte hamburger yemenize engel olamaz. Saat kaç olursa olsun canınız çektiyse yiyin. Hayat kısa tadını çıkarın canınız çektiyse. Ben çok gördüm yurt dışında insanlar ünlü fast food zincirlerinden sabahın yedisinde gibip hamburger yediklerini. Yani demem o ki; gayet normal. Afiyet olsun. İçi cheddar peynirli double bir hamburger seçin güzel oluyor, patates kızartması barbekü ranch ve hardal sos muazzam. Afiyet olsun 🍟🍔
derse desin ne önemi var. sen yemek istedikten sonra ye gitsin. tabi tavsiyem normalde zararlı olduğu gibi sabahları yemek daha zararlı. kahvaltı en önemli öğün. daha faydalı şeyler yiyebilirsin. sadece tavsiye benimkisi :)