🍔Bu hamburger gözümün içine bakıyor, ben mi delirdim yoksa o mu?

Şu görüntüye bi' bakın... 🍔 Sanki bana göz kırpıyor, 'beni ısır' diyor gibi hissediyorum. 😂 Aç mıyım yoksa aşık mı oldum emin değilim... Sizce bu hamburgerle duygusal bir bağ kurmam normal mi? 🤭 Yoksa sadece canım mı çekiyor? Yorumlarda beni yalnız bırakmayın, ne hissediyorsam söyleyin bakalım! 😅👇

🍔Bu hamburger gözümün içine bakıyor, ben mi delirdim yoksa o mu?
Güncellemeler
1 yıl
Süper Soru 🤩
🍔Bu hamburger gözümün içine bakıyor, ben mi delirdim yoksa o mu?
Cevapla