Yemek yaparken mutfakta tek başıma olunca daha rahat ediyorum. Biri yanımda olunca daralıyorum resmen hele bir de durup beni izlerse sinir katsayım yavaş yavaş yükseliyor.😂 Sizde de böyle mi?


Oturacak pek uygun yerde olmadığı için, ayak altında dolanıyor mecburen.. Hiç olmaması daha iyi.. Geniş olsa otursun izlesin hiç bir problem yok.. Aksi halde rahatsızlık veriyor..
Normalde rahatsız olurum, mutfak da işim varsa yalnız halletmeyi severim. Ama eşim veya sevgilim olursa eğlenceli olabilir :D şikayet etmem.

birlikte yemek yapmak da, en romantik aktiviteler arasında zaten. Aşkla, sevgiyle süper valla 😃💅
Cevap
11Cevap
Degil malum kisinin mutfakta olması evde olması bile rahatsız eder.
Evde tek kalınca yemek yaparım yeni tarifler denerim.
O kadar çok rahatsız oluyorum ki benim yaptığım şeye karışılırsa bide ayy bırakıp giderim. Karışan devam etsin yapmaya
Rahatsız etmez ama mutfakta benim sözümün geçmesi şart, hoşuma gitmeyen birşey yapılırsa mutfaktan kovarım 😂 kötü bir huy biliyorum... 🙊
Ben rahatsız olmam tam tersine beraber yapmayı severim. Hele kimsenin yapamadığı yemeklerin nasıl yapıldığını anlatmak hoşuma da gider.
Evet yaa bende oyleyim hele annemse daha fazla oluyorrr
Hayır.
Aksine biriyle konuşurken daha cabuk yapıyorum işimi.
Yardım eden biriyse o zaman sorun yok ama oturup beni izliyorsa haz etmem bu durumdan
Benimle muhabbet edecekse rahatsız olmam ancak yaptığım yemeğe karışmasın.
Aşk yaşadığım kadın beni rahatsız etmez; sarılır, öper, yardım eder falan.
Evet ediyor okuldayken fazlasıyla rahatsız oluyorum ama bir şey de denmiyor 😒
Eder ama samimi olduğum biriyse sorun olmaz
bide arkamdan sarılsin boynumdan öpsün isterim
Haraketlerimi kısıtlamadığı sürece pek sıkıntı etmiyorum ama yalnız yemek yapmak başka bir keyif veriyor
Evet biraz lol, çünkü genellikle birinin yemek yapma şeklim hakkında söyleyecek bir şeyleri vardır 😂
Yalnız yapmak istiyorum. Hele bir de yilda 1 kere mutfağa girip bana şunu şöyle yap diyen birisi varsa yanımda 🔪
Etmezse o yemeği istediğim şekilde ve istediğim lezzet de yapmama engel olabilr
Kisiye bagli ama asiri rahatsiz olurum genelde
eder tutar firlatirim
Sevdiğim biriyse izlesin bence😃😃😃
aksine hoşlanirim bu durumdan
Temizlik yapaxaksa sorun yok
Rahatsız eder tek olmalıyım
Evet, rahatsız oluyorum
Hayır rahatsız etmez hatta oturup izleyebilir.
Eder !
Aksine hoş olur gibi o da bir kenarda salata yapsa bu esnada ufak ufak laflasanız falan🙄
Etmez
Yoo 😂
Rahatsız olmam
Rahat olmalıyım eder
Evet sevmem
Hayır etmez
Tarif izleyip kopya çektiğim için rahatsız eder 😁
Ediyo
Kim olduğuna bağlı.
🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Evet ya
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?