Yemek yaparken mutfakta başka birinin olması sizi rahatsız eder mi?

Yemek yaparken mutfakta tek başıma olunca daha rahat ediyorum. Biri yanımda olunca daralıyorum resmen hele bir de durup beni izlerse sinir katsayım yavaş yavaş yükseliyor.😂 Sizde de böyle mi?
Yemek yaparken mutfakta başka birinin olması sizi rahatsız eder mi?
Yemek yaparken mutfakta başka birinin olması sizi rahatsız eder mi?
Cevapla