Sizinde bazen mutfakta bir şeyleri yapamadiginiz oluyor mu?

Ben bugün mutfağa girdim. Canım çekti kendi kendime dedim ki gidiyim şekerli tahinli katmer yapiyim. Annem iki gün önce hamur yogurmustu arta kaldı büyük bir saklama kabina koyduk buzdolabında duruyordu. Gittim tahin yağ bir kahve fincanı kadar toz şeker tencereye ekledim ocağa aldım eriyince de ocaktan aldım. Sonra masanın üstunde açtığım hamura tahinli karışımı döktüm kepçe yardımıyla. Hamura yedirdim. Normalde rulo gibi sarmam lazımdı sonra fırın tepsisine koyup firina yollayacaktim. Sen git yanlışlıkla rulo olarak saracagin yerde tahinli hamuru top haline getir. Hamuru açtığım Masa mahvoldu tabi. Bende üstüne un serpip yeniden actim rulo haline getirip sardım. Üstüne yine tahinli sostan döküp susam serptim yolladim fırına. Şimdi pisti fırından çıkardım ama tadı nasıl oldu hiç bakmadim. Tek hatam rulo olarak sarmak yerine hamuru top haline getirmekti. Normalde çok güzel yaparım ama bende şef değilim sonuçta insan bazen yapamayabilir😂😂😂
Sizinde bazen mutfakta bir şeyleri yapamadiginiz oluyor mu?
Cevapla